Hrvatska eLearning agencija eWyse na 6. mjestu u svijetu

In Tvrtke i tržišta
eLearning

Prema ocjeni vodećeg međunarodnog portala za e-učenje, Elearning Industry, objavljenoj 06.03.2020, hrvatska eLearning agencija eWyse plasirala se na 6. mjesto u kategoriji “TOP Rapid eLearning Providers” od 532 registrirane agencije za izradu e-učenja.

Reakcije klijenata, uspjeh na dosadašnjim projektima, inovacije u procesima i pristupu, te ukupan doprinos eLearning zajednici kriteriji su za taj prestižni izbor.

Produkcija e-učenja spada u vrlo specifičnu digitalnu nišu pa nam is eWyse agencije pojašnjavaju o čemu se radi i na što se konkretno ova nagrada odnosi.

Rapid eLearning development (eng: brzi razvoj sadržaja za e-učenje) izuzetno je važan organizacijski alat u težnji ka boljim poslovnim rezultatima. Što se znanje brže i učinkovitije prenese, tim prije će uslijediti i rezultati. Kompanije prenose znanje u dva glavna smjera, interno – prema zaposlenicima i eksterno – prema svojim klijentima, tj. kupcima.

Izazov za naše klijente nastaje kad postojeće znanje treba pretvoriti u digitalni oblik, učiniti ga zanimljivim i prilagoditi ga za distribuciju ciljanoj publici digitalnim kanalima. U tom procesu treba voditi računa o puno faktora kao što su scenarij, gejmifikacija, naracija, grafički dizajn, multimedijalni elementi (animacija, video), microlearning načela, mobilna responzivnost, lokalizacija na više jezika, itd.

Klijenti često u početku pokušavaju interno razvijati takav sadržaj, ali ubrzo shvaćaju da se cijeli proces odvija puno učinkovitije uz pomoć specijalizirane eLearning agencije kao što je eWyse.

Kod klasičnih radioničkih treninga (koji su za razliku od e-učenja skuplji, sporiji i nedovoljno efikasni) uspjeh ponajviše ovisi o treneru, u digitalnom prijenosu znanja nema trenera. Umjesto trenera uspjeh ovisi o kompleksnoj produkciji koja podrazumijeva uigran timski rad arhitekata za učenje, grafičkih i multimedijalnih eksperata, eLarning developera, itd. Kada pored svega toga uzmemo u obzir da na strani klijenta postoji i više stakeholdera, odnosno SME-a (eng: subject matter expert – stručnjak iz pojedinog područja), jasno nam je o kako kompleksnom poslu se radi.

Upravo tu se eWyse ističe svojim jedinstvenim pristupom i detaljno razrađenim radnim procesima koji klijenta rješavaju brige oko produkcije digitalnog sadržaja i omogućuju maksimalnu efikasnost u procesu. To je posebno važno kod produkcije veće količine tečajeva u kratkom roku, kroz duži vremenski period.

“Pristup koji smo interno razvili temeljem vlastitog iskustva nazvali smo “3C Approach ističu u eWyse-u. 3C u nazivu odnosi se na kontrolu (eng: control) nad tri najvažnija elementa u proizvodnji e-učenja, a to su: kontrola nad procesom za vrijeme razvoja, kontrola nad konačnim dizajnom kurikuluma i kontrola nad financijama.

“Nakon što smo uvidjeli kako je “3C Approach” prihvaćen od strane klijenata, temeljem tih načela razvili smo detaljne radne procese koji klijenta maksimalno rješavaju brige i pružaju mu maksimalnu sigurnost u procesu produkcije”, ističe nam osnivač agencije Mario Buljan.

“Trenutno surađujemo s mnogim vodećim svjetskim kompanijama, a imamo i nekoliko klijenata iz Hrvatske od kojih možemo izdvojiti vodeću hotelsku kuću Valamar, te inovativnu kompaniju za procesiranje bankovnih kartica Mercury Processing Services International.”

eWyse je još jedan lijep primjer, kao i dokaz kako hrvatske kompanije mogu postići globalnu prepoznatljivost i uspjeh na stranim tržištima.

You may also read!

Prvi gospodarski forum s Kosovom u RH: Hrvatski proizvodi dobro kotiraju na kosovskom tržištu

Prvi gospodarski forum s Kosovom u RH: Hrvatski proizvodi dobro kotiraju na kosovskom tržištu

Hrvatska s Kosovom ostvaruje suficit u trgovinskoj razmjeni, što je rezultat visoke potražnje za hrvatskim proizvodima, posebno u sektorima

Read More...
turizam

Tri Aminess kampa među najboljima u Europi po izboru ADAC-a

Čak tri Aminess kampa ušla su u prestižni ADAC Superplatz 2025., koji njemački autoklub dodjeljuje najboljim europskim kampovima. Ovo

Read More...
Predstavnici Texo Moliora i PBZ tim

Texo Molior novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design