Hrvatska se kroz kvalitetnu ponudu želi profilirati kao luksuzna destinacija

In Novi turistički kapaciteti
crol

Jedna od strateških odrednica domaćeg turističkog sektora je jačanje i razvoj segmenta luksuznog turizma, a idealno mjesto za stavljanje Hrvatske na svjetsku kartu luksuza je sajam ILTM u Cannesu. Stoga je Hrvatska gospodarska komora, uz potporu Hrvatske turističke zajednice, na ovogodišnje izdanje kanskog sajma odvela rekordan broj luksuznih hotela, hotelskih grupacija i putničkih agencija specijaliziranih za luksuzni turizam.

Tako su na ILTM-u 2021. koji se održao od 6. do 9. prosinca sudjelovali Hilton Imperial Dubrovnik, A la Carte Travel, Le Meridien Lav Split, Bluesun Hotels & Resorts, Roxanich Wine & Heritage Hotel, Adriatic Concierge, Croatia Luxury Rent, Hotel Park Split i Fenomen Plitvice, Leonidas Travel, Liburnia Riviera Hoteli, Hilton Rijeka Costabella Beach Resort, Royal Hotels and Resort i Grupacija jedinstvenih luksuznih hotela HGK Stories.

„Grupaciji Stories je ovo četvrti nastup na najvažnijem sajmu za luksuzni turizam u svijetu i iznimno nam znači što HGK i HTZ prepoznaju važnost predstavljanja Hrvatske na ILTM-u. Izuzetno smo zadovoljni sudjelovanjem i realiziranim sastancima, interes za Hrvatskom i malim jedinstvenim hotelima kakve okupljamo u grupaciji Stories, Croatian Unique Hotels je veliki, naročito s tržišta SAD-a, zemalja Europske Unije, centralne i istočne Europe te Velike Britanije. Trebamo iskoristiti što su nas u godinama pandemije prepoznala i neka nova tržišta te nastaviti promociju kako bi se snažnije pozicionirali kao destinacija za luksuzni turizam“, istaknuo je predsjednik Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela HGK Nenad Nizić.

Na ovogodišnjem ILTM-u predstavilo se 80 zemalja. Više od 5000 posjetitelja imalo je priliku vidjeti što globalna i hrvatska scena nudi po pitanju luksuza, a svaki je izlagač u prosjeku imao 50-ak sastanaka s potencijalnim partnerima.

„ILTM sajam od strateške je važnosti. Uvelike olakšava održavanje dugogodišnjih partnerstva, a izvrsna je i prilika za ostvarivanje novih. Sama prisutnost na sajmu donosi veliku vidljivost hotelu, a olakšava i ostvarivanje osobnog kontakta s klijentima. Nakon skoro dvije godine, svima nam je nedostajao kontakt uživo koji je i dalje najbolji način za ostvarivanje kvalitetnih partnerstva koja se iz godine u godinu obnavljaju i održavaju. Prisutnost na sajmu osigurava da u kratkom roku ostvarimo velik broj sastanaka pa imamo priliku prvenstveno predstaviti Dubrovnik i raznolike mogućnosti u destinaciji, a potom i naš hotel kao izbor za smještaj gostiju ili organizaciju različitih evenata, što je u konačnici i cilj sajma“, izjavila je Ivona Svab, komercijalna direktorica hotela Hilton Imperial Dubrovnik, dodavši kako su im dosadašnji nastupi na sajmu donijeli konkretne i mjerljive rezultate.

Žana Gugić iz Potestas Hospitality Groupe (Hotel Park, Fenomen Plitvice, Villa Petra) poručila je kako su im dojmovi s prvog nastupa na ILTM-u 2019. bili pozitivni, ali da zbog pandemije nisu bili u mogućnosti razviti uspostavljene kontakte ni realizirati potencijalne poslove.

„Zato sudjelovanjem ove godine želimo dati novu mogućnost svim neostvarenim prilikama i proširiti kontakte, kako na zapadnom tako i istočnom tržištu. High end gosti i luksuzni turizam kojeg želimo razvijati u našim objektima zahtjeva ciljane sastanke s profiliranim i specijaliziranim agencijama i udruženjima, a ILTM Cannes je najbolje mjesto za to“, kazala je Gugić.

Direktorica prodaje Hilton Rijeka Costabella Beach Resort & Spa, Maja Šimunić, naglašava kako je cijeli sajam organiziran na visokoj razini te da se pazi na svaki detalj. „Ove godine prvi put sudjelujemo na ILTM sajmu, i moram priznati da sam oduševljena, kako sa organizacijom od strane HGK, tako i s kupcima i ostvarenim kontaktima. Naša hrvatska luksuzna ekipa odlično radi svoj posao i predivno je opet putovati i biti s kolegama. Svakako planiramo doći i sljedeće godine“, rekla je Šimunić.

Prvi odlazak na sajam HGK je organizirala za 2017., a svake godine interes je sve veći. Tako je ove godine na sajmu nastupio najveći broj domaćih izlagača, a mnogi su već sada iskazali svoj interes i za dolazak dogodine.

You may also read!

wall

Wall Street prošloga tjedna pao, europske burze porasle

Na Wall Streetu su cijene dionica prošloga tjedna pale jer se očekuje usporavanje rasta američkog gospodarstva, dok su europski

Read More...
Valamar

Poduzetnici u turizmu upozoravaju na otežano zapošljavanje stranaca

Turistički poduzetnici upozoravaju ovih dana na poteškoće u zapošljavanju stranih radnika zbog nove regulative, žaleći se da će to

Read More...
Podravka Agri

Podravka Agri dogovorila povećanje plaća i ostalih materijalnih prava za svoje radnike u poljoprivrednim kompanijama

Pregovarački timovi Belja, PIK-a Vinkovci i Vupika, a pod okriljem Podravke Agri, te reprezentativnih sindikata – Sindikata PPDIV, HUS

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design