Hrvatska turistička ponuda predstavljena na svjetskom sajmu ITB Berlin

In Sajmovi i izložbe
HTZ-Berlin

Hrvatskoj uručeno priznanje za najbolju europsku destinaciju za putovanja u 2025.

Hrvatska turistička zajednica nastupa na svjetskom turističkom sajmu ITB Berlin koji se održava od 4. do 6. ožujka 2025., Na sajmu je prisutna hrvatska turistička delegacija predvođena Tončijem Glavinom, ministrom turizma i sporta, Kristjanom Staničićem, direktorom HTZ-a, Romeom Draghicchijem, direktorom Predstavništva HTZ-a u Frankfurtu te Nerom Miličić, direktoricom Predstavništva HTZ-a u Münchenu. Ovogodišnji nastup okrunjen je dodjelom prestižnog priznanja portala European Best Destinations (EBD) koji je Hrvatsku proglasio najboljom europskom destinacijom za putovanja u 2025. godini, a nagradu je uručio predstavnik portala EBD Maximilien Lejeune.

„Njemačka je za nas najvažnije emitivno tržište, i zato i na ovom jednom od najvažnijih svjetskih turističkih sajmova u Berlinu šaljemo poruku da je Hrvatska destinacija koja Nijemcima nudi vrijednost za novac, koja 365 dana u godini nudi kvalitetu i bogatstvo sadržaja. Prema ReiseAnalyse za 2024. godinu, Nijemci će u ovoj godini putovati više nego prije pandemije i tu imamo prostora za rast dolazaka i noćenja, posebice kada govorimo o razdobljima pred i posezone. Ponosni smo i što je Hrvatska proglašena najboljom zemljom za posjetiti u 2025. godini prema European Best Destinations i to po izboru više od milijun putnika, koji su glasali za najljepše europske destinacije, a Hrvatska je zauzela prvo mjesto. To je još jedna potvrda našoj kvaliteti turističke ponude, kontinuiranom podizanju standarda i najljepša pohvala svim našim turističkim djelatnicima. ITB sajam u Berlinu iskoristit ćemo i kao priliku da na međunarodnoj razini pokažemo kojim aktivnostima smo se čvrsto pozicionirali kao predvodnici razvoja održivog turizma“, izjavio je ministar Tonči Glavina.

Tijekom sajma, hrvatska delegacija održala je sastanke s važnim partnerima kao što su Njemačko udruženje putničkih agencija (DRV), ADAC, Novasol, Eurowings, TUI, Ameropa, Alltours, Olimar i Jet2, a glavne teme bile su daljnji razvoj suradnje, poslovna očekivanja, trenutno stanje bookinga na njemačkom tržištu te prognoze vezane uz ovogodišnji turistički rezultat. Hrvatski izložbeni prostor obišao je i veleposlanik RH u SR Njemačkoj Gordan Bakota.

„Interes za našom zemljom iskazan na ITB-u, baš kao i dobiveno priznanje koje nam je uručio EBD, pokazatelj je da Hrvatska ima status kvalitetne i sadržajne turističke destinacije, i to na globalnoj razini. Posebno nas to obvezuje s obzirom da je riječ o nagradi baziranoj na glasovima putnika iz cijelog svijeta, uključujući i onih s platformi priznatih medijskih partnera poput Forbesa i Condé Nasta. Uz to, zahvaljujući EBD izboru, tj. pretraživanju sadržaja i stranica posvećenih Hrvatskoj, naša zemlja dobiva dodatnu promotivnu vidljivost pred publikom od čak 220 milijuna potencijalnih putnika. Također, prema povratnim informacijama brojnih partnera i u 2025. godini s njemačkog tržišta očekujemo stabilnu razinu potražnje, rast turističkog prometa u razdobljima pred i posezone, veći naglasak na istraživanju naših kontinentalnih autentičnih destinacija te ono što nam brojni partneri posebno naglašavaju, razumne cijene i dobivenu vrijednost za novac“, rekao je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.

Hrvatska je na ITB-u predstavljena kao destinacija koja mijenja svoje trendove u smjeru održivog turizma te kao odredište koje pruža visoku kvalitetu svojih usluga. „Ovogodišnji sajam odvija se u kontekstu složene ekonomske i političke situacije u Njemačkoj, međutim, ona ne utječe negativno na turistička kretanja niti na raspoloženje Nijemaca prema putovanjima u inozemstvo. Jako me veseli što je nastup HTZ-a na ovom značajnom turističkom događanju obilježen velikim brojem sastanaka s našim partnerima, kao i s institucionalnim subjektima iz Njemačke, ali i iz drugih zemalja. ITB i ove godine ostaje važna točka u realizaciji turističke godine te sam siguran da će pružiti odličan orijentir za nadolazeću sezonu u kojoj se očekuje dodatno povećanje konkurentnosti Hrvatske na turističkom tržištu, kao jedne od glavnih destinacija za njemačke putnike“, komentirao je Romeo Draghicchio.

Nijemci su najvažniji i najbrojniji gosti koji čine više od 20 posto ukupnih turističkih noćenja koja se tijekom godine realiziraju u Hrvatskoj. Lani Nijemci su u našoj zemlji ostvarili više od 22 milijuna noćenja. Pritom su najviše noćenja ostvarili u Istri (10 milijuna noćenja), na Kvarneru ( 4,5 milijuna noćenja) te u Splitsko-dalmatinskoj i Zadarskoj županiji ( 2,4 milijuna noćenja), a gledano prema odredištima najviše su boravili u Rovinju, Poreču i Medulinu.

Osim Hrvatske turističke zajednice kao glavnog izlagača, na ITB-u svoju ponudu predstavlja i 25 suizlagača, među kojima su i turističke zajednice grada Zagreba, Splitsko-dalmatinske županije, grada Splita, Dubrovačko-neretvanske županije, grada Dubrovnika, Šibensko-kninske županije, Ličko-senjske županije i grada Rovinja. U suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom, održane su prezentacija i kušanje vrhunskih hrvatskih vina i sireva.

Pripremio: Tomislav Radić

You may also read!

Erste bank

Erste privatno bankarstvo osvojilo šest Euromoney nagrada

U ovogodišnjoj dodjeli nagrada za privatno bankarstvo stručnog časopisa Euromoney Erste privatnom bankarstvu dodijeljene su prve nagrade u šest

Read More...
Fortenova grupa

Fortenova grupa i Badel 1862 potpisali ugovor o kupoprodaji Agrolagune

Badel 1862 preuzeo 100 posto udjela u najvećem istarskom proizvođaču vina i maslinovog ulja. Fortenova grupa i Badel 1862 potpisali

Read More...
money-1

Gradonačelnik Tomašević otvorio je drugi dan Money Motiona u Zagrebu

Money Motion 2025 posjetilo je više od 2500 ljudi, a putem aplikacije dogovoreno je 720 sastanaka. Drugi dan konferencije

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design