Hrvatske tvrtke na sajmu gospodarstva u Mostaru

In Sajmovi i izložbe
mostar

Na 26. Međunarodnom sajmu gospodarstva u Mostaru, u organizaciji Hrvatske gospodarske komore na nacionalnom štandu predstavlja se 12 hrvatskih tvrtki i institucija iz različitih sektora, dok je ukupan broj izlagača iz Hrvatske 55. Sajam, koji se održava od 8. do 12. travnja, okupio je oko 800 izlagača iz tridesetak država, a zemlja partner je Italija.

“HGK je i ove godine organizirao i financirao nastup hrvatskih tvrtki na Mostarskom sajmu, čime želimo poslati jasnu poruku da nam je BiH značajan vanjskotrgovinski partner te da želimo intenzivirati gospodarsku suradnju. Vjerujemo da će uskoro doći do nastavaka pregovora BiH s EU i otvaranja pojedinih poglavlja EU acquisa jer je prilagodba zakonodavstva pravnoj stečevini EU i izgradnja BiH institucija preduvjet stvaranja kompatibilnih sustava poslovanja te će biti dodatni poticaj jačanju gospodarske suradnje”, istaknuo je Dragan Kovačević, potpredsjednik HGK za poljoprivredu i turizam.

BiH nam je vrlo značajan trgovinski partner, nalazi se među 4. najvažnija tržišta za izvoz hrvatskih proizvoda, te isto tako bitno emitivno turističko tržište. U prošloj godini u BiH izvezli smo proizvoda u vrijednosti 2,69 milijardi eura, što je za oko 17 posto više u odnosu na 2023, a iz BiH uvezli robe vrijedne 1,19 milijardi eura ili oko 7 posto manje u odnosu na godinu ranije.

Susjedno bosansko-hercegovačko tržište izrazito je važno za tvrtke iz hrvatskog prehrambeno-prerađivačkog sektora, a sudjelovanje na mostarskom sajmu prilika je za ostvarivanje novih kontakata s kupcima i distributerima, kako iz BiH tako i iz drugih država u okruženju.

“Spoj tradicije, inovacija i vrhunske kvalitete proizvoda, temelj je dugogodišnje pozicije PIK Vrbovca na tržištu Hrvatske i regije. Sajmovi su uvijek prilika za predstavljanje asortimana i kontakte s kupcima i partnerima. Kako je BiH jedno od ključnih tržišta za našu prehrambenu industriju, mostarski sajam je važan kanal za širenje prisutnosti i stvaranje novih kontakata na tržištu, ali i nastavak uspješne suradnje s partnerima u regiji”, izjavio je Slaven Ružić, predsjednik Uprave PIK Vrbovca plus.

Na zajedničkom štandu uz PIK Vrbovec plus izlažu Podravka, Franck, Badel 1862, M SAN Grupa – KimTec, Next Instruments, Autoflota, SATO, Hrvatska turistička zajednica, Regionalna organizacija vinara Graševina Croatica, Regionalna organizacija vinara Vino Dalmacije i Hrvatska banka za obnovu i razvitak (HBOR).

“Sudjelovanjem na Mostarskom sajmu, HBOR još jednom potvrđuje svoju aktivnu ulogu u poticanju regionalne gospodarske suradnje i stvaranju dugoročnih prilika za rast i internacionalizaciju poslovanja hrvatskih poduzetnika. Vjerujemo u snažan potencijal povezivanja gospodarstava, razmjenu znanja i iskustava te ključni značaj izvoza kao pokretača održivog rasta, razvoja i jačanja prisutnosti Hrvatske na inozemnim tržištima”, izjavio je Hrvoje Čuvalo, predsjednik Uprave Hrvatske banke za obnovu i razvitak.

U Mostaru se predstavlja i zabočka tvrtka SATO, regionalni lider u proizvodnji samoljepivih etiketa, OPP i sleeve etiketa.

“Kroz našu tvrtku kćer u Sjevernoj Makedoniji, specijalizirani smo i za proizvodnju visokokvalitetne fleksibilne ambalaže. Na temelju dosadašnje uspješne suradnje s HGK, odlučili smo sudjelovati na 26. Međunarodnom sajmu gospodarstva u Mostaru 2025. Cilj nam je dodatno ojačati prisutnost na tržištu BiH, ne samo kroz uspostavu novih poslovnih suradnji, već i kroz jačanje odnosa s našim postojećim kupcima”, kaže Ratko Habuš, vlasnik tvrtke SATO.

U doba velikih globalnih promjena i nesigurnosti, iznimno je bitno raditi na daljnjem jačanju gospodarskih odnosa s BiH, kao i s drugim državama Jugoistočne Europe. Relativna blizina tržišta, poznavanje načina poslovanja, kao i prepoznatljivost proizvoda mogu biti dodatni poticaj jačoj suradnji poduzetnika. Kao dugogodišnji partneri u ovom procesu važnu ulogu imaju HGK i Gospodarska /Privredna komora Federacije BiH.

You may also read!

turizam

Turista i noćenja ukupno u ožujku manje nego lani, ali domaćih gostiju više

U Hrvatskoj je u prva tri mjeseca ove godine boravilo nešto više od milijun turista koji su ostvarili 2,7

Read More...
Fortenova grupa

Zvijezda ulje i majoneza i Jamnica gazirana voda – tri najjača branda u Hrvatskoj

Među prvih 10 najjačih brandova u Hrvatskoj, dvije kompanije Fortenova grupe imaju pet svojih. Dvije kompanije Fortenova grupe – Zvijezda

Read More...
uvoz izvoz

Vlada hrvatskim izvoznicima obećala podršku uslijed posljedica američkih carina

Vlada će aktivno štititi interese hrvatskog gospodarstva te će se znati postaviti prema svim izazovima, poručeno je u četvrtak

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design