Hrvatski proizvodi sve traženiji u Europi

In Izvoz
SPAR

Rekordnih 170 milijuna eura prometa postigli hrvatski proizvodi putem SPAR prodajne mreže u Austriji, Italiji, Mađarskoj i Sloveniji.

Hrvatski proizvođači i dalje ostvaruju izvrsne rezultate kada je riječ o prodaji vlastitih proizvoda kroz SPAR prodajnu mrežu u Italiji, Austriji, Sloveniji i Mađarskoj. Ukupni izvoz hrvatskih proizvoda u inozemnim trgovinama SPAR-a u navedenim europskim zemljama porastao je za 16% u odnosu na 2022. godinu za gotovo 25 milijuna eura, dok je ukupni ostvareni promet hrvatskih proizvođača kroz SPAR maloprodajnu mrežu 170 milijuna eura.

Najveći porast izvoza u 2023. zabilježen je u Italiji gdje je značajno rasla prodaja poznatih hrvatskih proizvoda poput bakalara na bijelo, kojeg za SPAR Premium vlastitu marku proizvodi tvrtka Alden d.o.o. iz Istre. Porast je zabilježen i na austrijskom tržištu, a glavne zvijezde na tom tržištu su lepinje malog hrvatskog dobavljača Pekara Tome d.o.o. U prilog kvaliteti proizvoda govori i činjenica da je prodano više od 4,3 milijuna komada lepinja. Mađari najviše vole sve vrste sladoleda proizvođača Ledo, dok najveći rast izvoza u Sloveniju ostvaruje Violeta d.o.o. s toaletnim papirom i pelenama.

„Ponosni smo na našu ulogu u podršci hrvatskim proizvođačima koji im pružamo u SPAR prodajnoj mreži u Italiji, Austriji, Sloveniji i Mađarskoj. Na ovaj način im nudimo bitan kanal distribucije prema Europi i potičemo međunarodnu konkurentnost domaćih proizvoda. Posebno nas veseli i to što, na ovaj način domaći, hrvatski poduzetnici proizvodnjom za SPAR vlastite marke ulaze na europsko tržište“, izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

Kvaliteta hrvatskih proizvoda prepoznaje se i kroz proizvode vlastite marke koje za SPAR Hrvatska proizvode hrvatski dobavljači, a vole ih kupci u Austriji i Sloveniji. I dok Austrijanci vole ajvar, bilo da se radi o robnoj marci SPAR ili S-BUDGET, petit kekse i čajne kolutiće također S-BUDGET vlastite marke, njihovu ljubav prema mlincima dijele i Slovenci kojima su S-BUDGET mlinci, uz SPAR slane štapiće punjene kikirikijem, najprodavaniji artikli.

You may also read!

mitreski-kranjcic

Zoran Mitreski novi je predsjednik Udruženja trgovine HGK

Na jučerašnjoj sjednici Udruženja trgovine HGK za novog predsjednika Udruženja izabran je Zoran Mitreski, predsjednik Uprave Konzuma. Na čelu

Read More...
vjetroelektrane

20 godina energije vjetra u Hrvatskoj: Nove investicije na čekanju

Prije dvadeset godina u rad je puštena prva vjetroelektrana u Hrvatskoj, ona tvrtke Adria Wind Power. Bio je to

Read More...
hotel

AC Hotel by Marriott Split najbolji je europski hotel u svojoj kategoriji

AC Hotel by Marriott Split koji je smješten u splitskom Dalmatia Toweru već pola godina u kontinuitetu drži uvjerljivo

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design