Hrvatska turistička ponuda ima dobru poziciju na njemačkom tržištu, s kojeg se, prema najnovijim istraživanjima njemačkog Instituta FUR, predviđa da će Hrvatska u 2024. biti među pet najtraženijih stranih odredišta, izvijestili su u četvrtak iz HTZ-a povodom nastupa Hrvatske na turističkom sajmu CMT u Stuttgartu.
Uz Hrvatsku turističku zajednicu (HTZ), hrvatsku turističku ponudu na sajmu CMT do 21. siječnja predstavlja se i 16 turističkih tvrtki i zajednica, a naglasak je na kamping ponudi, po čemu je taj sajam, otvoren za široku publiku, i poznat.
“Sajam CMT privlači pozornost publike i medija u cijeloj pokrajini Baden-Württemberg, koja je jedno od najizdašnijih turističkih tržišta u Europi. To je i mjesto gdje se tradicionalno objavljuju i prvi rezultati istraživanja turističkog tržišta Reiseanalyse Instituta FUR iz Kiela, najmjerodavnijim istraživanjem na njemačkom tržištu, prema kojem se u 2024. očekuje povratak putovanja Nijemaca na predpandemdijske razine”, poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Procjene za 2024: Hrvatska među pet-šest najtraženijih odredišta
To istraživanje provedeno je na uzorku od 7000 ispitanika, a uz ostalo predviđa i da će Nijemci u 2024. realizirati oko 70 milijuna putovanja na bar pet dana, što ukazuje i na potencijalno kvalitetnu sezonu u tekućoj godini, dodao je Staničić.
U njemačkoj se potražnji za 2024. naglašava da će Nijemcima njihova zemlja ostati najomiljenije odredište, dok će među stranim destinacijama u vrhu ponovo biti Španjolska, Italija, Turska, Hrvatska, Austrija i Grčka.
Kako je CMT i prvi turistički sajam u godini na njemačkom tržištu, direktor HTZ predstavništva u Njemačkoj Romeo Draghicchio ističe da je to i prvi ‘indikator’ turističke potražnje u Njemačkoj.
“Na sajmu je oko 1.600 izlagača, a već bilježi više od 70 tisuća posjetitelja, što dokazuje da je riječ o renomiranoj turističkoj manifestaciji na kojoj i Hrvatska na visokoj razini predstavlja domaće turističke prakse i bogatu ponudu turističkih proizvoda”, komentirao je Draghicchio. (H)