Hvar [PLACESHOTEL] by Valamar i otok Hvar kao najatraktivnija kulisa za snimanje

In Novi turistički kapaciteti
Hvar

Početkom lipnja odrađeno je jedno od najatraktivnijih turističkih video i foto snimanja u Hrvatskoj i to na otoku Hvaru. Slogan [PLACES] by Valamar brenda je „Budi jedno s destinacijom“, stoga je i snimanje obuhvatilo razne zanimljive lokacije. Cilj je bio stvoriti razglednicu koja poziva na istraživanje i uživanje u destinaciji.

Valamarov marketing tim razvio je ideju o foto i video produkciji za [PLACES] by Valamar tokom samog procesa stvaranja brenda. [PLACES] brend se obraća specifičnoj publici pa stoga zahtjeva i takav vizualni izričaj gdje je naglasak na opuštenoj kulturi uživanja u destinaciji. Hotel u tom slučaju nije u fokusu, već je naglasak na modernoj lifestyle kulturi u radoznalom odnosu s destinacijom gdje su ugođaj, ambijent i ljudi u središtu događanja. Zadatak ovog snimanja bio je dočarati suštinu novog [PLACES] by Valamar brenda kroz mood i image fotografije čiji su protagonisti bili modeli – ujedno i ciljana skupina hotela s kojima se budući gosti mogu poistovjetiti.

„Image fotografija prikazuje određenu priču s dubljim značenjem uz intrigantne postavke, a za snimanje mood fotografija potrebno je uhvatiti osobnost koja poziva promatrača da sudjeluje u priči. Ovaj nam je projekt omogućio da svima prenesemo svu ljepotu i posebnost destinacije, kao i Hvar [PLACES] hotela. Kompletan tim hotela imao je ključnu ulogu u uspješnoj realizaciji snimanja, a posebno želim istaknuti našeg kolegu Ezia Coglievinu koji je na set unio beskrajnu energiju i pomogao u prenošenju priče o fantastičnoj hrani i razigranim koktelima koje hotel nudi. Organizacija je bila zahtjevna, ali dani snimanja prolazili su brzo u spontanoj i veseloj atmosferi koja je svake večeri završavala uz druženje i ples kod [PLACESPOOL],“ izjavila je Laura Lasić, specijalist marketinga i producentica snimanja.

Modeli, odnosno glavni akteri snimanja su zajedno s Valamarovim timom istražili skrovite uvale, vozili se na brodu na kojem je sniman film Mamma Mia!, otkrivali maslinike i suhozide Hvara, kao i mala mjestašca poput Pitve i Selca. Jedna zanimljivost je da je vodeći muški model, Aaron Nielsen sin poznate glumice Brigitte Nielsen. On je kao i ostali modeli kojima je snimanje ujedno bio i prvi posjet Hvaru, bio oduševljen cjelokupnom ponudom, te je svoje doživljaje podijelio i na društvenim mrežama.

Hvar [PLACESHOTEL] by Valamar garantira vrhunsku zabavu i opuštajuće ljeto za moderne putnike, kao i istinski doživljaj destinacije. Gosti hotela mogu uživati u potpunoj slobodi izbora, svakodnevnim sportskim i zabavnim događanjima uz fantastičan bazenski kompleks koja mogu pratiti putem aplikacije i drugim digitalnim uslugama koje obogaćuju iskustvo ljetovanja.

You may also read!

Uskoro 500 tvrtki obvezno izvještavati o održivosti

Zakonske izmjene: Uskoro 500 tvrtki obvezno izvještavati o održivosti

Izmjene regulative ekskluzivno predstavljene polaznicima ESG akademije HGK Direktiva o korporativnom izvještavanju o održivosti, tzv. CSRD Direktiva, je s 1.1.2024.

Read More...
Deloitte i HUP predstavili rezultate istraživanja o raznolikosti i inkluzivnosti na radnom mjestu

Deloitte i HUP predstavili rezultate istraživanja o raznolikosti i inkluzivnosti na radnom mjestu

Danas su u prostorijama Hrvatske udruge poslodavaca u sklopu Deloitteovog SheXO kluba predstavljeni rezultati 3. istraživanja „Raznolikost i inkluzivnost

Read More...
PEVEX

Glavna skupština PEVEX-a prihvatila prijedlog Uprave i Nadzornog odbora o zadržavanju dobiti iz 2023. godine

Glavna skupština PEVEX-a prihvatila je prijedlog Uprave i Nadzornog odbora o zadržavanju dobiti ostvarene u 2023. godini. Neto dobit

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design