Ideja Udruge Oaza iz Rijeke odabrana za najbolju u sklopu programa ‘Ostavi dobar trag’

In DOP
Ostavi dobar trag

Nakon što je jedanaest neprofitnih organizacija odabranih za sudjelovanje u programu ‘Ostavi dobar trag’ prošlo edukacijski program te održalo prezentaciju svojih fundraising kampanja pred stručnim žirijem, proglašeni su oni s najboljim idejama. Pobijedila je Udruga za beskućnike i socijalno ugrožene osobe Oaza iz Rijeke s prijedlogom pružanja besplatne telefonske stručne psihološke podrške za osobe u kriznim situacijama te je osvojila dodatnu individualnu mentorsku i organizacijsku podršku naših partnera Panda komunikacija i Social Prudence Consultinga u vrijednosti od 10 tisuća eura za provedbu fundrasing kampanje. Vrijedne nagrade osvojili su i Udruga Maštara iz Zagreba te Udruga Kas iz Siska, dok je nagradu publike za najbolju prezentaciju svoje ideje odnijela Udruga savjetovališta „Uz tebe sam“ iz Varaždina.

„Biti dobitnik glavne nagrade odličan je osjećaj, zaista izvan svih očekivanja. Nagradu planiramo maksimalno iskoristiti, nakon zajedničke proslave s našim kolegama i korisnicima u Rijeci. Hvala publici i hvala žiriju što su prepoznali našu svrhu i korist naše ideje za širu društvenu zajednicu. Naravno, hvala Erste banci i partnerima što su nam omogućili da na ovaj način predstavimo našu udrugu i naš rad“, istaknula je nakon uručenja nagrade Tea Čorak iz Udruge Oaza.

Program pruža edukacijsku i mentorsku podršku neprofitnim organizacijama te im pomaže da postignu financijsku otpornost i prikupe sredstva za svoje programe. Kroz nekoliko mjeseci edukacije sudionici su učili kako izraditi ili unaprijediti društveni poslovni model, kako kreirati strategiju za prikupljanje sredstava, ispričati svoju priču te kako unaprijediti svoje predstavljanje na digitalnim kanalima.

„Iznimno smo ponosni na sve udruge koje su sudjelovale u ovogodišnjem programu za osnaživanje neprofitnih organizacija koje kontinuirano pružaju podršku najranjivijim skupinama u Hrvatskoj. Vjerujemo da zajedno možemo napraviti još više, a banka će i u budućnosti biti pouzdan partner svima koji ostavljaju dobar trag u životima pojedinaca i u cijelom društvu. Nakon što je prošle godine program testiran i uspješno proveden, ove smo se godine potrudili poboljšati ga te nam je drago što smo u tome i uspjeli. Osim toga, program je iznjedrio neke jako dobre fundraising kampanje za koje vjerujem da će ispuniti svoj zacrtani cilj – osnaživanjem neprofitnih mi smo svakako ispunili naš. Čestitke svim dobitnicima!“ istaknula je ovom prilikom Tina Sirotić, voditeljica Službe za društveno odgovorno bankarstvo Erste banke.

Ovo je druga godina provođenja programa ‘Ostavi dobar trag’ , koji je već iznjedrio uspješne kampanje sakupljanja sredstava. Podsjećamo, prošlogodišnji dobitnici potpore, Udruga za promicanje mentalnog zdravlja Feniks, kreirala je i provela kampanju ‘Sitnice dostojanstvo znače’, kojom su prikupili 20 tisuća eura za nabavku paketa podrške za osobe na psihijatrijskom liječenju u KBC-u Split. Osim njih, uspješnu kampanju provela je i Udruga BIOM, koja je također sudjelovala u programu.

Program ‘Ostavi dobar trag’ pokrenula je Erste banka s partnerima Erste Zakladom, Zakladom Solidarna, Panda komunikacijama i Social Prudence Consultingom.

You may also read!

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

Predsjednici i glavni direktori poslodavačkih organizacija članica BusinessEurope-a okupili su se u Nikoziji u organizaciji ciparskog člana federacije –

Read More...
Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Nakon uspjeha konferencije „The Wolf Strikes Again”, Prodajni Mindset ponovno je oduševio više stotina posjetitelja, ovaj put s novom

Read More...
mitreski

HGK istraživanje o potrošačkim navikama: Cijena ostaje ključna, raste online trgovina

Hrvatski potrošači pri odabiru i kupovini prehrambenih proizvoda i dalje najviše vrednuju cijenu, promotivne ponude te sirovinski sastav proizvoda,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design