IKEA ART EVENT 2019 stiže u Hrvatsku

In Sajmovi i izložbe
IKEA ART EVENT 2019 stiže u Hrvatsku

U tvrtki IKEA vjerujemo da umjetnost ima važnu ulogu i da se ne bi trebala nalaziti samo u galerijama ili muzejima. Umjetnost ima svoje mjesto i u domovima. Zato ove godine IKEA ART EVENT 2019 ´silazi sa zidova´ i ´rasprostire se pod tvojim nogama´(i na podovima).

Osam dizajnera s različitim umjetničkim pozadinama dizajnirali su osam tepiha – svatko svoj – pa je tako svaki tepih jedinstven i upečatljiv. Krajnji rezultat? Strogo ograničena kolekcija umjetničkih djela koji nisu namijenjeni zidovima, izrađena od prirodnih materijala, a bit će dostupna isključivo putem internetske trgovine na IKEA.hr, počevši od 30. svibnja.

„Umjetnost nisu samo ulja na platnu, dvometarski mramorni kipovi, čudesne instalacije. Pod palicom tvrtke IKEA, umjetnost je ovog puta istkana; ona je kombinacija tapiserije, rukotvorine, avangardne mode, ulične kulture i umjetnosti, grafita, suvremenog dizajna… Umjetnost na tepisima smišljena je u glavama umjetnika, realizirana od vune i prirodnih materijala u Indiji i Egiptu i – rasprostrta pred vama i ispod vas. Na njoj možete plesati, samo hodati ili se čak valjati, ona je pod prstima vaših nogu ili ruku. Ne može bliže“, osvrnula se na novu IKEA kolekciju Sanja Muzaferija, novinarka i autorica bestseller knjige „Sretni stanovi: Stil, stav i 20 priča o ljudima i prostoru“ te vrsna poznavateljica kiča i campa.

Tepisi koji su dio IKEA ART EVENT-a ove godine nude osam različitih odgovora i načina kako ih možemo prilagoditi svome prostoru:

Supakitch, francuski umjetnik čiji eklektični pristup kombinira različite tehnike, kao što su akrilne boje, kolaž, sitotisak, sprej, tetovaže. Za svoj je tepih inspiraciju pronašao u zmijama.

Chiaozza, američki je umjetnički dvojac, koji čini Adam Frezza i Terri Chiao, i koji koristi različite medije, uključujući obojane skulpture, instalacije, kolaž i fotografiju. Njihov je tepih „inspiriran proljetnim scenama iz pustinja s američkog jugozapada“.

Craig Green je dizajner s londonskom adresom koji je diplomirao modu na sveučilištu Central Saint Martins i jedan je od najinovativnijih dizajnera muške odjeće u Velikoj Britaniji. “Ovim sam tepihom htio istražiti ideju raja i bijega od stvarnosti. Htio sam napraviti portal ili vrata koja nas mogu prebaciti na neko bolje mjesto.“

Noah Lyon, multidisciplinaran je umjetnik koji je do sada već izlagao u međunarodnim galerijama i muzejima. Njegovi su radovi tako dio postava njujorškog Muzeja moderne umjetnosti (MoMA), galerije The Tate Britain, muzeja The Menil Collection, The Brooklyn Museum te The Whitney Museum of American Art. “Njegov tepih prikazuje neraskidivu povezanost naših života na planetu Zemlji koja lebdi svemirom i nadahnut je simbolima i običajima indijanskog naroda Navajo.

Misaki Kawai, japanska umjetnica, poznata je diljem svijeta zbog svojih instalacija napravljenih tehnikom papier-mâchéa, drva, tkanina i drugih niskotehnoloških, zanatskih materijala kao što su filc i pređa. Ona vjeruje da je umjetnost zabava, a njezin tepih dokaz je toga: “Uživala sam u izradi ovog tepiha, riječ je o vrlo čupavom predmetu.”

Filip Pagowski, grafički dizajner koji je dizajnirao Play logo za brend´Comme des Garçons’, napravio je minimalistički tepih za kolekciju IKEA ART EVENT 2019: “Ideja u pozadini ovog dizajna je tkanje, a slika odražava mehaniku korištenja pređe za izradu tepiha.“

Seulgi Lee je korejsko–francuska umjetnica, čiji tepih održava francuski izraz „sretan kao riba u vodi“. Svi tepisi imaju mogućnost definiranja prostora, a svojim tepihom Seulgi želi donijeti svjetlo vode i boja koja zrače.

Virgil Abloh je direktor muškog asortimana brenda Louis Vuitton i osnivač modnog brenda Off-White. Njegov je tepih pomalo ironičan prema roditeljima koji štite namještaj pod svaku cijenu pa tako kaže: „Držite se podalje.“

Pozivaju se ljubiteljice i ljubitelji dizajna u Hrvatskoj da otvore svoje internetske pretraživače ujutro, 30. svibnja i posjete web stranicu IKEA.hr.

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...
Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51posto privatnog sektora

Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51 posto privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design