IKEA Hrvatska obilježila svoj 5. rođendan

In Tvrtke i tržišta
ikea

U pet godina robna kuća IKEA Zagreb prodala je 1.331.916 LED žarulja čime su građani uštedjeli gotovo 350 milijuna kuna na računima za struju.

U srijedu 21. kolovoza 2019. robna kuća IKEA Zagreb obilježila je jubilarnu, petu obljetnicu poslovanja u Hrvatskoj (21.08.2014.-21.08.2019.). Tim povodom, tvrtka se prisjetila najupečatljivijih trenutaka i najprodavanijih proizvoda.

Tijekom pet godina robnu kuću IKEA Zagreb posjetilo je više od 8,5 milijuna kupaca, web-stranica IKEA.hr imala je 28 milijuna posjetitelja, u igraonici IKEA Småland igralo se gotovo 139.000 mališana, a skoro 105.000 ljudi sudjelovalo je na raznim radionicama koje je organizirala IKEA. Među najprodavanijim proizvodima u Hrvatskoj i dalje su LED žarulje, kojima IKEA želi potaknuti građane na održiviji život kod kuće. Ukupno je prodano 1.331.916 različitih LED žarulja, čime su građani u Hrvatskoj ostvarili uštedu od oko 800 milijuna kWh ili skoro 350 milijuna kuna.

U IKEA FAMILY program lojalnosti danas je uključeno više od 292.000 članova.

Već u prvoj godini poslovanja, IKEA je prema neovisnom istraživanju portala Moj Posao izabrana za najboljeg poslodavca među velikim tvrtkama, dok je 2016. i 2017. bila među tri najbolja poslodavca.

Nakon što su IKEA dostavni centri otvoreni u Rijeci, Splitu i Osijeku, od veljače ove godine djeluje i četvrti – IKEA Dostavni centar Dubrovnik. Od 1. kolovoza ove godine sve dostave robe naručene putem IKEA web stranice u sva četiri dostavna centra potpuno su besplatne za sve korisnike.

U provedbi programa „Raznolikost i inkluzija“, IKEA se snažno fokusira na nekoliko područja, među kojima je i rodna ravnopravnost, koja je za tvrtku IKEA jedno od osnovnih ljudskih prava. Tako su više od polovice rukovoditelja IKEA Hrvatska žene. Kako bi dodatno osvijestila o važnosti ravnopravnosti na radnom mjestu, povodom Međunarodnog dana žena, IKEA Hrvatska je dvije godine zaredom, 2018. i 2019., organizirala sveobuhvatnu kampanju „Ravnopravnost je bolja za sve“. Kampanja je svoj vrhunac doživjela na istoimenoj konferenciji i panel-diskusiji održanima 2018. i 2019. u Zagrebu, uoči 8. ožujka, Međunarodnog dana žena.

Ove godine, u suradnji s Hrvatskim poslovnim savjetom za održivi razvoj i još pet tvrtki – Coca-Cola HBC Hrvatska, AstraZeneca, Tele2, Oriflame i Atlantic Grupom, IKEA je osnovala savez za rodnu ravnopravnost, kojim su se navedene tvrtke obavezale na dodatne napore u osnaživanju položaja žena. IKEA je osigurala i posebnu pogodnost za sve nove tate – mjesec dana plaćenog dopusta, kako bi dodatno pomogla obiteljima da se prilagode novonastalim obvezama nakon što se majke, odnosno partnerice IKEA očeva, vrate s porodiljnog dopusta na posao.

IKEARaznolikost i inkluzija, kao i održivo poslovanje, ostat će među najvažnijim prioritetima poslovanja tvrtke IKEA Hrvatska i u nadolazećem razdoblju.

You may also read!

wall

Wall Street prošloga tjedna pao, europske burze porasle

Na Wall Streetu su cijene dionica prošloga tjedna pale jer se očekuje usporavanje rasta američkog gospodarstva, dok su europski

Read More...
Valamar

Poduzetnici u turizmu upozoravaju na otežano zapošljavanje stranaca

Turistički poduzetnici upozoravaju ovih dana na poteškoće u zapošljavanju stranih radnika zbog nove regulative, žaleći se da će to

Read More...
Podravka Agri

Podravka Agri dogovorila povećanje plaća i ostalih materijalnih prava za svoje radnike u poljoprivrednim kompanijama

Pregovarački timovi Belja, PIK-a Vinkovci i Vupika, a pod okriljem Podravke Agri, te reprezentativnih sindikata – Sindikata PPDIV, HUS

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design