IKEA Hrvatska objavila poslovne rezultate za 2019. godinu

In Tvrtke i tržišta
ikea

Odličan rast prometa od 12,5 %, po udjelu internetske trgovine u prometu IKEA Hrvatska druga u Ingka Grupi
U poslovnoj godini 2019. (1. 9. 2018. – 31. 8. 2019.) IKEA Hrvatska ostvarila je rast prometa od 12,5 % u odnosu na prošlu poslovnu godinu te ukupan ostvaren promet iznosi oko 815,3 milijuna kuna, odnosno 107,8 milijuna eura. Udio prometa internetskom trgovinom u ukupnom prometu iznosi 20,1 %, po čemu je Hrvatska druga u Ingka grupi, odmah nakon Rumunjske (23,7 %), a ispred Ujedinjenog Kraljevstva (18,2 %).

„Odličan rast prometa u petoj godini poslovanja tvrtke IKEA Hrvatska čini nas iznimno ponosnima i potvrđuje kako su građani u Hrvatskoj dobro prihvatili IKEA rješenja za bolji život kod kuće. Broj zaposlenih u tvrtki IKEA Hrvatska danas je za 25 % veći nego lani u isto vrijeme, a kako bismo dodatno približili IKEA rješenja građanima u Hrvatskoj, otvorili smo četvrti dostavni centar u Dubrovniku te IKEA planiranje kuhinja, prvi takav centar u Splitu. U skladu s transformacijom kojom prolazi Ingka Grupa, i u budućnosti ćemo razvijati nove formate prodaje kako bismo bili još dostupniji“, istaknula je Sara Del Fabbro, direktorica IKEA Hrvatska i glavna direktorica IKEA Jugoistočna Europa.

IKEA Hrvatska prošle je poslovne godine ostvarila i rast prodaje kuhinja od 22 % posto, po čemu je IKEA Hrvatska među prvima u Ingka Grupi. U novootvorenom centru IKEA planiranje kuhinja u Splitu IKEA Hrvatska je prodala 10 % ukupno prodanih kuhinja.

Internetskom kupovinom ostvareno je 79.904 narudžbi, a 32.401 narudžba obavljena je putem dostavnih centara u Rijeci, Splitu, Osijeku i Dubrovniku. Cijena dostave i preuzimanja proizvoda u dostavnim centrima od kolovoza ove godine je potpuno besplatna.

Tijekom protekle poslovne godine prodano je 13,8 milijuna proizvoda, te je u ukupnom prometu 62,5 % posto činio namještaj, a 37,5 % ukrasi i dodatci za dom. Najomiljenija kolekcija namještaja bila je LACK serija od koje je prodano gotovo 52,5 tisuća pojedinačnih komada, a OFTAST tanjuri i zdjele bili su najprodavaniji dodaci za dom. Bijela boja IKEA namještaja je i nadalje ostala najpopularnija boja namještaja kupcima u Hrvatskoj. Robnu kuću IKEA Zagreb tijekom protekle poslovne godine posjetilo je više od 1,8 milijuna ljudi, a internetska stranica IKEA.hr ostvarila je više od 15,8 milijuna posjeta.

Kao doprinos zajednici, IKEA je nastavila s kampanjom ‘Ravnopravnost je bolja za sve’ kojom želi omogućiti jednake prilike zapošljavanja svima, neovisno o rodnim i drugim razlikama te potaknuti zapošljavanje većeg broja žena na upravljačkim pozicijama. IKEA je zato potaknula osnivanje saveza za rodnu ravnopravnost na radnom mjestu u kojem joj se pridružilo još pet tvrtki u Hrvatskoj te je uvela i novu pogodnost za svoje muške zaposlenike, mjesec dana plaćenog dopusta koji mogu provesti sa svojom bebom nakon što se njihove partnerice vrate na posao.

Dio kampanje bio je i projekt ‘ODVAŽNA’, u sklopu kojeg je ukupna donacija u vrijednosti od 250.000 kuna dodijeljena četirima ženskim poduzetničkim inicijativima za daljnji razvoj njihovog poslovanja, a jedan projekt je dobio podršku tvrtke IKEA u obliku dobavljačkog ugovora. Projekt ”Odvažna” pokrenule su tvrtke IKEA Hrvatska i Mastercard u suradnji sa Zakladom SOLIDARNA i Hrvatskim poslovnim savjetom za održivi razvoj.

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...
Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51posto privatnog sektora

Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51 posto privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design