Izrada Nacionalnog plana razvoja prerade drva i proizvodnje namještaja Republike Hrvatske za razdoblje od 2022. do 2030. godine

In Porezi / zakoni
drvosjeca

Donošenjem Odluke Vlade Republike Hrvatske dana 29. srpnja 2021. započeo je postupak izrade Nacionalnog plana razvoja prerade drva i proizvodnje namještaja Republike Hrvatske za razdoblje od 2022. do 2030. godine i pratećeg Akcijskog plana za razdoblje od 2022. do 2024., srednjoročnog akta strateškog planiranja kojim će se u skladu sa zakonodavnim okvirom sustava strateškog planiranja i upravljanja razvojem Republike Hrvatske pobliže definirati provedba ciljeva i prioritetnih područja javnih politika iz Nacionalne razvojne strategije Republike Hrvatske do 2030. godine za ove dvije strateške gospodarske djelatnosti.

Dana 13. rujna 2021. održana je I. sjednica Stručne radne skupine za izradu nacrta prijedloga ovih dokumenata, u čijem sastavu je širok krug relevantnih dionika: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja, Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije i Arhitektonski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska gospodarska komora Zajednica za industrijski dizajn, Hrvatska udruga poslodavaca, Hrvatska obrtnička komora, Hrvatska komora inženjera šumarstva i drvne tehnologije, Hrvatska zajednica županija te je posebna pozornost posvećena sudjelovanju samih gospodarstvenika, kroz Udruženje drvno-prerađivačke industrije pri HGK.

Sjednica je uključivala i prezentaciju predstavnice Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova Europske unije, Uprave za strateško planiranje i koordinaciju fondova EU na temu „Strateško planiranje i izrada Nacionalnih planova“. Prema planiranom hodogramu rada, dokumenti bi trebali biti pripremljeni za proceduru usvajanja na Vladi Republike Hrvatske najkasnije do 31. ožujka 2022.

S ciljem odgovarajućeg informiranja i komunikacije postupka planiranja javnih politika te ostvarivanja transparentnosti, pravovremenosti i učinkovitosti izrade i provedbe kao i praćenja provedbe i vrednovanja Nacionalnog plana, slijedi donošenje Komunikacijske strategije.

You may also read!

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

U utorak 22. travnja, na Dan planeta Zemlje, započeo je proces realizacije 18 projekata odabranih u sklopu natječaja {ZAJEDNO}

Read More...
„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

Konzum MultiPlusCard bonusom nagrađuje korištenje višekratnih torbi Priroda me voli Konzum i ove godine provodi kampanju Jedna manje, kojom potiče

Read More...
Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Još 1998. godine Dukat je lansirao prvi funkcionalni proizvod za jačanje imuniteta na domaćem tržištu. Istovremeno s tim Dukat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design