Izvoz hrvatskih proizvođača ambalaže dosegao 1,8 milijardu kuna

In Konferencije / savjetovanja
Izvoz hrvatskih proizvođača ambalaže dosegao 1,8 milijardu kuna

„Globalno tržište ambalaže poraslo je u razdoblju od 2013. do 2018. za 6,8 posto. Proizvodnja ambalaže u Hrvatskoj također bilježi stalan rast više od deset godina. Domaće tvrtke ulaganjem u nove tehnologije i materijale prate svjetske proizvođače, što je vidljivo i iz podatka o izvozu. Prošle je godine dosegao 1,8 milijardi kuna,“ rekla je pomoćnica direktorice Sektora za industriju HGK Jagoda Divić na otvorenju konferencije Ambalaža i etikete, koja se 5. i 6. studenoga održava u Kraš Auditoriumu u Zagrebu u organizaciji Udruženja grafičko-prerađivačke industrije HGK, Zajednice ambalažera i Print magazina.

Divić je naglasila da se daljnji rast može očekivati u svim segmentima, osim kod proizvodnje ambalaže plastike za jednokratnu upotrebu, zbog direktive EU o smanjenju plastičnog otpada. „Proizvođači će se morati sve više usmjeravati na održivu ambalažu, od materijala poput papira, konoplje, škroba i celuloze,“ naglasila je Divić.

Predsjednik Udruženja grafičko-prerađivačke industrije HGK Marko Morić predstavio je aktivnosti Udruženja te aktivnosti na pozicioniranju industrije i praćenju trendova, uključujući i posjet Sajmu uredske opreme u Istanbulu u veljači u organizaciji HGK.
Ambalaže i etikete prisutne su u gotovo u svim sferama industrije, kao što su prehrambena, duhanska, farmaceutska i kemijska industrija. Na globalnoj razini, industrija ambalaže je ogroman ekonomski generator. Procjenjuje se da će se do 2028. globalno tržište ambalaže proširiti za gotovo 3 posto godišnje, na vrijednost od više od 1,2 bilijuna dolara.

Prisutne je u ime organizatora pozdravila i voditeljica projekata u Print magazinu Željka Livaić, koja je predstavila teme koje će konferencija otvoriti tijekom dva dana trajanja. Posjetitelji će tako imati priliku saznati o najnovijim trendovima u grafičko-prerađivačkoj industriji: o mogućnostima i kvaliteti ispisa na različitim materijalima, tisku ambalaže – trendovima, različitim tehnikama i materijalu, tisku etiketa – trendovima, različitoj tehnici i materijalima, hibridnim rješenjima, automatizaciji, doradi ambalaže i etiketa, CTP rješenjima, standardizaciji, bojama i sličnom.

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...
Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51posto privatnog sektora

Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51 posto privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design