Izvoz hrvatskih proizvođača ambalaže dosegao 1,8 milijardu kuna

In Konferencije / savjetovanja
Izvoz hrvatskih proizvođača ambalaže dosegao 1,8 milijardu kuna

„Globalno tržište ambalaže poraslo je u razdoblju od 2013. do 2018. za 6,8 posto. Proizvodnja ambalaže u Hrvatskoj također bilježi stalan rast više od deset godina. Domaće tvrtke ulaganjem u nove tehnologije i materijale prate svjetske proizvođače, što je vidljivo i iz podatka o izvozu. Prošle je godine dosegao 1,8 milijardi kuna,“ rekla je pomoćnica direktorice Sektora za industriju HGK Jagoda Divić na otvorenju konferencije Ambalaža i etikete, koja se 5. i 6. studenoga održava u Kraš Auditoriumu u Zagrebu u organizaciji Udruženja grafičko-prerađivačke industrije HGK, Zajednice ambalažera i Print magazina.

Divić je naglasila da se daljnji rast može očekivati u svim segmentima, osim kod proizvodnje ambalaže plastike za jednokratnu upotrebu, zbog direktive EU o smanjenju plastičnog otpada. „Proizvođači će se morati sve više usmjeravati na održivu ambalažu, od materijala poput papira, konoplje, škroba i celuloze,“ naglasila je Divić.

Predsjednik Udruženja grafičko-prerađivačke industrije HGK Marko Morić predstavio je aktivnosti Udruženja te aktivnosti na pozicioniranju industrije i praćenju trendova, uključujući i posjet Sajmu uredske opreme u Istanbulu u veljači u organizaciji HGK.
Ambalaže i etikete prisutne su u gotovo u svim sferama industrije, kao što su prehrambena, duhanska, farmaceutska i kemijska industrija. Na globalnoj razini, industrija ambalaže je ogroman ekonomski generator. Procjenjuje se da će se do 2028. globalno tržište ambalaže proširiti za gotovo 3 posto godišnje, na vrijednost od više od 1,2 bilijuna dolara.

Prisutne je u ime organizatora pozdravila i voditeljica projekata u Print magazinu Željka Livaić, koja je predstavila teme koje će konferencija otvoriti tijekom dva dana trajanja. Posjetitelji će tako imati priliku saznati o najnovijim trendovima u grafičko-prerađivačkoj industriji: o mogućnostima i kvaliteti ispisa na različitim materijalima, tisku ambalaže – trendovima, različitim tehnikama i materijalu, tisku etiketa – trendovima, različitoj tehnici i materijalima, hibridnim rješenjima, automatizaciji, doradi ambalaže i etiketa, CTP rješenjima, standardizaciji, bojama i sličnom.

You may also read!

kupci-maloprodaja-shopp

Inspektori u 490 nadzora zatekli povrede odluke o ograničavanju cijena

Tržišna inspekcija Državnog inspektorata od 7. veljače do 4. travnja obavila je 1.819 nadzora primjene Vladine odluke o ograničavanju

Read More...
IKEA predstavlja novo izdanje legendarne STOCKHOLM kolekcije

IKEA predstavlja novo izdanje legendarne STOCKHOLM kolekcije

Obilježavajući 40. godišnjicu legendarne STOCKHOLM kolekcije, IKEA predstavlja njezino novo izdanje za 2025. Kolekcija se sastoji od 96 pomno

Read More...
Dalibor Kratohvil

HOK traži izmjene Zakona o obveznom zdravstvenom osiguranju u korist obrtnika i radnika

Hrvatska obrtnička komora ponovno je ukazala na probleme s kojima se u poslovanju, a vezano za zdravstveno osiguranje susreću

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design