Jan Philipp Hartmann preuzet će ulogu direktora Anuge u Koelnmesseu

In Sajmovi i izložbe
Jan Philipp Hartmann

Od 01.04.2023., Jan Philipp Hartmann (38) preuzet će ulogu direktora Anuge u Koelnmesseu, preuzimajući odgovornost za izravno upravljanje i razvoj vodećeg svjetskog sajma hrane. On će naslijediti Stefanie Mauritz, koja je na tu ulogu imenovana u prosincu 2019.

Jan Philipp Hartmann, koji je u Koelnmesseu zaposlen od 2016. godine, ima dugogodišnje iskustvo kao voditelj prodaje za izlagače na sajmu slastica ISM Middle East i ISM. Od sredine 2019. nadalje, s ovim bogatim međunarodnim iskustvom i svojim vještinama u prodaji, pomogao je u razvoju ISM Middle East kao direktor, uključujući uspješno nadgledanje rebrandinga događaja iz yummexa u ISM. Od travnja će koristiti svoje inovativne ideje kako bi povećao Anugin uspjeh.

“Jako nam je drago što smo pronašli talentiranog stručnjaka iz vlastitih redova za jedan od naših najvećih svjetskih sajmova. Anuga će imati ogromnu korist od bogatog međunarodnog iskustva Jana Philippa Hartmanna i njegove strasti prema svijetu događaja”, kaže Gerald Böse, predsjednik uprave.

Nakon što se usredotočio na sajmove u Dubaiju, novi direktor jedva čeka organizirati događaj u svom rodnom gradu Kölnu. Optimističan je glede budućnosti i već je postavio neke jasne ciljeve: „Cilj mi je izoštriti i proširiti brend Anuga, posebno u smislu njegovog statusa sajma svjetske klase. Da bismo to postigli, moramo se jasno diferencirati od konkurencije, hrabro nastaviti s ulogom predvodnika i uključiti još više događaja u naš B2B koncept.”

You may also read!

Šime Erlić

Predstavljen IPCEI-CIS: Infobip sudjeluje na projektu koji će Europi povećati globalnu konkurentnost

U zagrebačkom Infobipovom kampusu danas je službeno pokrenut IPCEI-CIS "Next Generation Cloud Infrastructure and Services", projekt globalne komunikacijske platforme

Read More...
Telemach

Telefoniranje i surfanje za samo 1 euro mjesečno? Moguće je, a evo i kako!

Dok troškovi života rastu, a cijene proizvoda i usluga nerijetko šokiraju kupce, Telemach okreće ploču - telefoniranje i surfanje

Read More...
METRO Hrvatska

METRO Hrvatska i Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela sklopili strateško partnerstvo za razvoj gourmet authentic hotela

METRO Hrvatska i Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela sklopili su strateško partnerstvo s ciljem jačanja kvalitete i konkurentnosti

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design