Jana dobila još jedno svjetsko priznanje za kvalitetu

In Promocije / novi proizvodi
Jana Monde Selection

Prirodna mineralna negazirana voda Jana osvojila je Grand Gold Quality Award na najprestižnijem svjetskom natjecanju Monde Selection u organizaciji Međunarodnog instituta za kvalitetu. Jana je među 3100 proizvoda iz više od 90 zemalja u kategoriji „Piva, vode i negazirana pića“ osvojila Grand Gold Quality Award, najviše svjetsko priznanje za kvalitetu proizvoda.

Zahvaljujući dubini njenog izvora od 800m te mineralnom sastavu slojeva zemlje kroz koje prolazi, Jana ima posebnu čistoću, besprijekoran mineralni sastav i prepoznatljiv, svilenkast okus. Od vanjskih utjecaja čuvaju je slojevi tla i stijene stare milijune godina, a zahvaljujući Ultra-Clean tehnologiji punjenja, Jana tako ostaje netaknuta sve dok se ne otvori čep na boci. Svaka kap Jane ima savršen omjer kalcija i magnezija te pH vrijednost 7.1 što pomaže u održavanju vitalnosti i prirodne ravnoteže tijela.

„Ponosni smo što je treću godinu za redom na prestižnom natjecanju Monde Selection Jana osvojila zlatnu medalju u izrazito jakoj konkurenciji stoga možemo reći da je Grand Gold Quality Award samo još jedna kap koja je okrunila njenu posebnost. Isto tako, potrošač pri odabiru proizvoda s oznakom Monde Selection, može biti siguran da bira proizvod vrhunske kvalitete, a upravo je takva naša prirodna mineralna voda Jana”, istaknula je Maja Vukorep, direktorica robnih marki Grupe pića unutar Fortenova grupe.

You may also read!

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

U utorak 22. travnja, na Dan planeta Zemlje, započeo je proces realizacije 18 projekata odabranih u sklopu natječaja {ZAJEDNO}

Read More...
„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

Konzum MultiPlusCard bonusom nagrađuje korištenje višekratnih torbi Priroda me voli Konzum i ove godine provodi kampanju Jedna manje, kojom potiče

Read More...
Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Još 1998. godine Dukat je lansirao prvi funkcionalni proizvod za jačanje imuniteta na domaćem tržištu. Istovremeno s tim Dukat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design