JUST Water u Tetra Pak kartonskoj boci osvojio globalnu nagradu za najbolje pakiranje

In Brandovi
TETRA_PAK_DANA

JUST Water, inovativna robna marka vode iz SAD-a, osvojila je nagradu “Best Packaging Solution” za svoju jedinstvenu kartonsku bocu Tetra Top® na kongresu 2018 Global Bottled Water Congress.

Ira Laufer, izvršni direktor tvrtke JUST izjavio je: „Misija tvrtke JUST je postići više u svim aspektima našeg poslovanja, od izvora vode do pakiranja. Vjerujemo kako pakiranje treba štititi i dostaviti sadržaj uz minimalan utjecaj na okoliš, uz najvišu razinu održivosti, funkcionalnosti i privlačnosti potrošačima. Tetra Top pakiranje se sastoji od 82 posto sirovina iz obnovljivih izvora, prvenstveno od FSC™ certificiranog kartona i bio plastike dobivene od šećerne trske. Ovo pakiranje omogućava nam da pružimo bolje rješenje našim potrošačima dok istodobno ispunjavamo našu globalnu misiju smanjenja zagađenja plastikom.”

Charles Brand, izvršni potpredsjednik upravljanja proizvodom i komercijalnog poslovanja u tvrtki Tetra Pak izjavio je: „Oduševljeni smo što je JUST Water osvojio ovako prestižnu nagradu. Ovo potvrđuje kako je kartonsko pakiranje iznimno važno u kategoriji vode, posebno za robne marke koje žele učiniti više za okolinu, bez kompromitiranja pogodnosti i funkcionalnosti koje pruža potrošačima.”

Na kongresu 2018 Global Bottled Water među finaliste je uvršten i proizvod iz naše regije: Dana, prirodna mineralna voda iz Slovenije koja dolazi u Tetra Pak kartonskom pakiranju ušla je među finaliste u kategoriji najbolje negazirane prirodne vode (Best Natural Still Water). Dana je prva robna marka koja je koristila 750 mililitarsko Tetra Prisma® Aseptic pakiranje za vodu te je uspješno predstavljena potrošačima u Sloveniji i Hrvatskoj ovog ljeta.

O tvrtki TETRA PAK
Tetra Pak je vodeća svjetska tvrtka za preradu i pakiranje hrane. Zajednički radeći s našim kupcima i dobavljačima, pružamo sigurne, inovativne i ekološki prihvatljive proizvode koji svakodnevno zadovoljavaju potrebe stotine milijuna ljudi u više od 170 zemalja svijeta. S više od 24.000 zaposlenika u više od 80 zemalja, vjerujemo u društveno odgovorno vodstvo u industriji te održiv pristup poslovanju. Naš moto, „ŠTITI ŠTO JE DOBRO™,” odražava našu viziju da učinimo prehrambene proizvode sigurnima i dostupnima, svugdje. Više informacija o Tetra Paku je dostupno na www.tetrapak.com. Tetra Pak i ŠTITI ŠTO JE DOBRO su zaštitni znakovi u vlasništvu Tetra Pak Grupe.

You may also read!

Otvoren novi METRO veleprodajni centar u Puli

Otvoren novi METRO veleprodajni centar u Puli

Tvrtka METRO Hrvatska svečano je otvorila novi veleprodajni centar u Puli, u Industrijskoj cesti 23. Novi pulski centar nalazi

Read More...
Održan Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom

Održan Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom

U petak 6. prosinca 2024. u Hotelu Antunović, održan je Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom u organizaciji

Read More...
stojic

HUP-Udruga poslodavaca graditeljstva: Nepoštena konkurencija je najveći prepreka za razvoj sektora

Domaća građevinska industrija priprema se za veliki investicijski val u cestogradnju i obnovu željezničke infrastrukture koji je kroz najave

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design