Kampovi nastavljaju “rušiti” rekorde: ostvareno gotovo 21,5 milijuna noćenja, a sve je veći interes gostiju za kontinentalnu Hrvatsku

In Iz zemlje
Vodice: 17. Kongres hrvatskog kampinga

U Vodicama se održao 17. Kongres hrvatskog kampinga na kojem su predstavljeni izvrsni rezultati koje je ostvario kamping sektor te je raspravljano o sadašnjim i budućim izazovima hrvatskog kampinga. Ove se godine bilježi rast u odnosu na rekordnu 2022. godinu, te su kampovi od početka godine ostvarili gotovo 21,5 milijuna noćenja. Kontinentalna Hrvatska postaje sve zanimljivija destinacija i ostvarila je rast broja noćenja preko 3% u odnosu na prethodnu godinu.

Kamping turizam bilježi još jednu izvrsnu sezonu. U periodu od početka godine do 5. studenog 2023. kampovi su ostvarili gotovo 21,5 milijuna noćenja, što je porast broja noćenja u odnosu na rekordnu prošlu godinu, a sve je veći interes za kamping u kontinentalnoj Hrvatskoj koja bilježi rast od 3,2%. Ovi rezultati predstavljeni su na 17. Kongresu hrvatskog kampinga koji je okupio više od 370 predstavnika kamping sektora u hotelu Olympia u Vodicama, u organizaciji Kamping udruženja Hrvatske (KUH), a uz podršku Ministarstva turizma i sporta RH i Hrvatske turističke zajednice.

Ove izvrsne brojke rezultat su kontinuiranog ulaganja u kamping sektor, što su prepoznali i gosti. Najveći rast broja noćenja je ove godine ostvaren u dolascima iz Mađarske – 19% više turista, iz Poljske je pak stiglo 9 posto više turista, a slijede gosti iz Švicarske i domaći gosti s rastom od po šest posto u odnosu na 2022. godinu.

“Hrvatski kampovi su jedni od najkvalitetnijih u Europi zahvaljujući intenzivnim ulaganjima, a dio naših kampova već sada radi cijele godine zahvaljujući prilagođenoj infrastrukturi. Uvjereni smo da upravo kamping može biti predvodnik održivog, cjelogodišnjeg turizma, što potvrđuju i ovogodišnji rezultati te sve veći interes naših gostiju za kamping i u kontinentalnim županijama”, izjavio je direktor Kamping udruženja Hrvatske (KUH) Adriano Palman.

”Kamping je sve snažniji segment naše turističke ponude i nužno je osigurati kontinuitet ulaganja u njegovu kvalitetu. I ove godine se i u kampingu potvrdio trend koji je dodatno ojačao u pandemijskim godinama, a to je da najbolje rezultate ostvaruju objekti u koje se kontinuirano investira. Sljedeća godina će biti još izazovnija od ove, jer se očekuju daljnji gospodarski izazovi na našim najznačajnijim emitivnim tržištima, ali i agresivna konkurencija mediteranskih destinacija. Tim će važnije gostima biti osigurati primjerenu kvalitetu za novac, i kroz kvalitetu objekata i kroz uslugu, za koju moramo na vrijeme osigurati dovoljan broj i dovoljno kvalitetne radne snage”, izjavio je Veljko Ostojić, direktor Hrvatske udruge turizma i predsjednik Izvršnog odbora KUH-a.

Tijekom bogatog i raznovrsnog programa 17. Kongresa hrvatskog kampinga održana su predavanja kako se uspješno pripremiti za nadolazeću sezonu, može li umjetna inteligencija biti dio rješenja za nedostatak radne snage, te kako se kampovi mogu prilagoditi klimatskim promjenama.

Dodijeljena su i priznanja za najinovativnije kampove u Hrvatskoj, te je Jadranka turizam d.o.o. nagrađen za koncept interaktivnog online bukinga, a Istra Premium Camping Resort za koncept dječje animacije u sklopu Histri Island Edutainment Parka. Lanterna Premium Camping Resort dobio je priznanje za inovativan koncept tematiziranog sanitarnog objekta Parenzana, a Polidor Camping Resort za koncept privatnih grijanih bazena s kupolama. Zaton Holiday Resort dobitnik je priznanja za polivalentni plažni objekt Ventula.

Trodnevni Kongres prati i bogata ponuda domaćih i inozemnih proizvođača glamping šatora i mobilnih kućica, te prateće opreme za kamping industriju, što sudionicima omogućuje uvid u najnovije tržišne trendove.

You may also read!

Nestlé

Nestlé financijski izvještaj za 2023. bilježi stabilan organski rast od 7,2%

Mark Schneider, izvršni direktor kompanije Nestlé, izjavio je: „Dosad nezabilježena inflacija, do koje je došlo u posljednje dvije godine,

Read More...
Zahvaljujući donaciji PBZ grupe, Centar za odgoj i obrazovanje Zajezda dobio novo dječje igralište

Zahvaljujući donaciji PBZ grupe, Centar za odgoj i obrazovanje Zajezda dobio novo dječje igralište

Centar za odgoj i obrazovanje Zajezda dobio je donaciju u iznosu od 29.012,50 eura kojom je izgradio i opremio

Read More...
King Harmony

King Harmony osvojio srebro u kategoriji Najinovativnijeg sladoleda, Ledo nagrađen i za najbolje tehničko rješenje

Na godišnjoj konferenciji Međunarodnog udruženja proizvođača sladoleda, King Harmony osvojio je srebro u kategoriji Najinovativnijeg sladoleda, a Ledo je

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design