Karl Lagerfeld i Rowenta proširuju svoje ekskluzivno partnerstvo limitiranom linijom vrhunskih proizvoda za njegu kose

In Promocije / novi proizvodi
Rowenta Karl Lagerfeld

KARL LAGERFELD i Rowenta sa zadovoljstvom predstavljaju novu vrhunsku liniju proizvoda za njegu kose zahvaljujući svojoj vrlo uspješnoj suradnji koja je izvorno pokrenuta još u ožujku 2022. godine. Cijeli asortiman sastoji se od preko 20 proizvoda uključujući najsuvremenija sušila za kosu, uređaje za ravnanje kose, četke za kosu na vrući zrak i uređaje za stiliziranje kose. Asortiman također uključuje i njegu za muškarce, šišače i trimere za bradu.

U ovoj se liniji ističu 3 vodeća proizvoda, prvi u nizu dizajniranih i razvijenih posebno kroz ovo ekskluzivno partnerstvo koji pružaju izvedbu stiliziranja na profesionalnoj razini sa sjajnim rezultatima.

• Sušilo za kosu s vrhunskim profesionalnim motorom koji nudi performanse feniranja na razini frizerskog salona kao i ionsku tehnologiju “Air-to-Care” za povećanje prirodnog sjaja;

• Uređaj za ravnanje kose, izrađena s ugrađenim profesionalnim češljem za postizanje vrhunskih rezultata koji se dobivaju u frizerskim salonima. Osim funkcije ravnanja, tu je ionska funkcija koja smanjuje statičnost i kovrčanje kose, te i obloga Keratin & Glow koji pruža izniman sjaj;

• Rotirajuća četka s vrućim zrakom dizajnirana s Pro Dual motionom koja nudi profesionalne rezultate sušenja s ionskom funkcijom, plus Keratin & Glow obloga za pojačanje prirodnog sjaja kose;

Nova linija za njegu muškaraca sastoji se od četiri vrhunska proizvoda. Osmišljena je za modernog muškarca kako bi mu pomogla u podrezivanju kose i brade.

Svi proizvodi su crne boje i imaju KARL LAGERFELD specifičnu završnu obradu s visokim sjajem Cameo dizajna te crveni KARL LAGERFELD obris koji je prepoznatljiv simbol brenda.

O KARLU LAGERFELDU
Kuća KARL LAGERFELD dijeli ikonsku viziju i estetiku dizajna svog osnivača, Karla Lagerfelda, spojenu sa suvremenim duhom usmjerenim prema budućnosti. Marka slavi njegovu kolosalnu ostavštinu i unosi njegovu strast, intuiciju i neiscrpnu kreativnost u srž svoje DNK.

Prepoznatljiva estetika KARL LAGERFELD spaja parišku klasiku s rock-chic stavom i krojenim siluetama. Njegov portfelj pristupačnih, ambicioznih kolekcija uključuje konfekciju za žene, muškarce i djecu, plus torbe, male kožne proizvode, naočale, obuću, parfeme i svijeće.

Vođeno angažmanom potrošača, impresivno maloprodajno iskustvo KARL LAGERFELD-a uključuje više od 200 monobrand trgovina diljem svijeta, s ključnim lokacijama u Parizu, Londonu, Münchenu, Moskvi, Dubaiju i Šangaju. Marka se dalje povezuje s potrošačima kroz vrhunsku veleprodajnu distribucijsku mrežu u Europi, Bliskom istoku i Aziji. Globalna vodeća trgovina na KARL.COM doseže 96 zemalja.

O SEB GRUPI
U Rowenta, robnoj marki osnovanoj u Njemačkoj 1909. godine, zadovoljavamo potrebe zahtjevnih žena i muškaraca kombinirajući performanse koje jamče savršene rezultate sa značajkama koje brinu o vama.

Svakodnevno inoviramo s novim aparatima koji njeguju vašu kosu, bradu i kožu, jer znamo da briga o vama otkriva vaš vlastiti stil. S Rowentom živite svoj stil kroz njegu.

Rowenta, marka koja uvodi inovacije za vas, a također i za vaš dom s uređajima koji izglađuju i čiste svu vašu odjeću, učinkovitim, tihim usisavačima kojima se lako rukuje i proizvodima koji poboljšavaju kvalitetu zraka u zatvorenom prostoru, kako biste se osjećali dobro u duši, u tijelu, u kući.

Konstantno nastojimo optimizirati potrošnju resursa u razvoju i korištenju naših proizvoda kako bismo Rowentin učinak učinili održivijim. Performansa koja uvijek daje najbolje rezultate i olakšava vam život svaki put i na duže vrijeme.

You may also read!

PEVEX

PEVEX otvorio novi prodajni centar u Poreču

PEVEX d.d., 1. hrvatski trgovački lanac, danas je kupcima otvorio 30. prodajni centar, u Poreču. Na gotovo 5.000 četvornih

Read More...
Rekordan broj tvrtki sudjeluje na sajmu premium i luksuznih putovanja ILTM Cannes

Rekordan broj tvrtki sudjeluje na sajmu premium i luksuznih putovanja ILTM Cannes

Hrvatska nastavlja graditi imidž vrhunske destinacije u segmentu premium putovanja na ovogodišnjem izdanju sajma International Luxury Travel Market (ILTM)

Read More...
brnjac

Brnjac i Tzitzikostas: „Za konkurentno EU ugostiteljstvo i turizam”

U organizaciji hrvatske zastupnice Nikoline Brnjac u Europskom parlamentu održana je konferencija povodom Europskog dana ugostiteljstva, koja je okupila

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design