Kaufland prešao na zelenu energiju

In Ekologija
Kaufland prešao na zelenu energiju

Trgovački lanac Kaufland trenutno provodi veliku kampanju o potrebi zaštite klime i cilj im je osvijestiti javnost o svim koracima, malim i velikim, koje mogu poduzeti i građani sami kako bi doprinijeli sprječavanju klimatskih promjena.

Kaufland vodi primjerom pa djeluje u skladu s klimatskom strategijom Schwarz grupe i slijedi konkretne klimatske ciljeve koji su utemeljeni na metodologiji Inicijative „Ciljevi temeljeni na znanosti“ (Science Based Targets Initiative), a učinio je i još jedan vrlo važan iskorak te prešao na električnu energiju iz obnovljivih izvora.

Zahvaljujući suradnji s HEP Opskrbom, vodećim hrvatskim opskrbljivačem električnom energijom, trgovački lanac Kaufland sada se može pohvaliti činjenicom da ga pokreće zelena električna energija. Kaufland je zahvaljujući tome postao i vlasnik jedinstvene oznake ZelEn – prijatelj prirode.

Sredstva od prodaje proizvoda ZelEn HEP Opskrba kroz javni natječaj dodjeljuje za potporu projekata iz područja energetske učinkovitosti i/ili izgradnje obnovljivih izvora energije integriranih u građevine ustanova javnog sektora koje skrbe za socijalno osjetljive kategorije stanovništva i koje ne obavljaju djelatnosti radi stjecanja dobiti poput Centra za socijalnu skrb Požega.

Kaufland se tako kupnjom proizvoda ZelEn angažirao ne samo za zaštitu klime, već i za dobrobit zajednice u kojoj posluje.
„Prelazak na električnu energiju iz obnovljivih izvora velik je i važan korak prema našem cilju da u što većoj mjeri smanjimo emisije CO2. To je tek jedna od mnogobrojnih mjera kojima želimo dati doprinos za zaštitu klime i svakako ćemo i u budućnosti nastaviti u tome smjeru“, izjavio je Patrick Rudat, predsjednik Uprave Kauflanda.

Činjenicu da je Kaufland među trgovačkim lancima jedan od predvodnika u zemlji kada je riječ o zaštiti klime potkrepljuje i to što je ovaj trgovački lanac prvi u Hrvatskoj još početkom 2020. godine ukinuo plastične vrećice na blagajnama, a u sklopu kampanje za zaštitu klime izradili su i održiva alternativna rješenja – novu višekratnu vrećicu koja u sastavu ima 80% reciklirane folije iz trgovina Kauflanda i odgovornu vrećicu za voće i povrće.

You may also read!

Forum ugostitelja 2025

S Foruma zagrebačkih ugostitelja poslana jasna poruka: traže prijelazno razdoblje za fiskalizaciju 2.0 i modernizaciju kategorizacije objekata

Na 17. Forumu zagrebačkih ugostitelja, održanom danas u Esplanade Zagreb Hotelu, struka je definirala ključne smjernice koje će biti

Read More...
stojic

HUP – fokus tjedna: Hrvatska ponovno pleše na rubu fiskalnog ruba

Najnoviji Fokus tjedna glavnog ekonomista HUP-a otvara staru, ali sve alarmantniju temu: Hrvatska se, unatoč višegodišnjem gospodarskom zamahu i

Read More...
Članovi Uprave dm-a

dm potvrdio lidersku poziciju na hrvatskom tržištu s ukupnim rastom prometa od 10 posto

U četvrtak 13. studenog članovi Uprave dm-a predstavili su rezultate poslovne godine 2024./2025. , u kojoj je promet dm-a

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design