Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj

In DOP
Gaspar Novak_Marijana Batinic_Marija Franic_Philipp_Maximillian Sohler_Vladimir Tomko

„Kaufland škola voća i povrća“ društveno je odgovoran projekt kojim se do sada obuhvatilo učenike 24 osnovne škole u Hrvatskoj kojima će se donirati preko 90 tona svježeg voća i povrća. Ove godine projekt ima još veći cilj, a to je pronaći 39 partnerskih škola te do kraja iduće školske godine donirati gotovo 150 tona svježeg voća i povrća.

Na prvoj konferenciji za medije Kauflanda u Hrvatskoj, održanoj danas, predstavnici kompanije predstavili su dvije važne teme – marketinšku kampanju na temu svježine i društveno odgovoran projekt „Kaufland škola voća i povrća“ koji je prvi put pokrenut prošle godine.

„Kaufland je u Hrvatskoj prisutan 17 godina. Od prve poslovnice u Karlovcu do danas otvorili smo 39 prodajnih mjesta i postali smo čvrst i bitan dio hrvatskog maloprodajnog tržišta. Osim što nam je zadovoljstvo naših kupaca ali i zaposlenika vrlo važno, veliku pažnju posvećujemo i zajednici u kojoj djelujemo. Projektom „Kaufland škola voća i povrća“ želimo učiniti nešto dobro i korisno za djecu u područjima u kojima poslujemo, kako i kaže naš moto – djela, ne riječi“, naglasio je Predsjednik Uprave Kaufland Hrvatska, gosp. Vladimir Tomko.

Do kraja ove školske godine Kaufland će javnim osnovnim školama u Hrvatskoj donirati preko 90 tona voća i povrća.

Cilj novog natjecanja je obuhvatiti veći broj škola i za svaku poslovnicu Kauflanda pronaći jednu partnersku školu – njih 39!

„Zadatak škola je prikupiti što više savjeta za zaštitu okoliša i barem jedan od njih kreativno prikazati. Postoji jasno definiran sustav bodovanja pa će škole za svaki savjet i prikaz, ovisno o vrsti i količini, dobiti određeni broj bodova. Vrlo nam je važno da su kriteriji mjerljivi, objektivni i transparentni“, pojašnjava Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija.

Koliko je prehrana u dječjoj dobi važna naglasila je klinička nutricionistica Klinike za dječje bolesti Zagreb Tena Niseteo, rekavši kako se danas nalazimo u paradoksalnom vremenu kada je s jedne strane stopa pretile djece u porastu, dok s druge strane imamo djecu koja su zbog lošeg imovinskog stanja gotovo pothranjena. Stoga je iznimno važno u javnim školama djeci osigurati nutritivno kvalitetan obrok koji svakako uključuje i redovitu konzumaciju svježeg voća i povrća.

O zdravoj i uravnoteženoj prehrani potrebno je sve više govoriti u javnosti, stoga je značajna uloga u projektu „Kaufland škola ViP“ pripala ambasadorici projekta, poznatoj voditeljici Marijani Batinić.

„Kao majka mogu i osobno potvrditi koliko je bitna redovita konzumacija svježeg voća i povrća. Mogu se samo u potpunosti složiti s Kauflandovim motom – djela, ne riječi – i apeliram na širenje svijesti o kvaliteti prehrane djece“, istaknula je Marijana Batinić.

Projekt se skladno uklapa i u marketinšku kampanju na temu svježine koja na moderan način GIF-elementima apelira na važnost konzumacije svježih proizvoda kroz dinamične i zanimljive svakodnevne situacije u životu gotovo svake obitelji. Kampanja je ujedno temeljena na odrednicama koje čine i sam Kaufland brand: beskompromisna kvaliteta i svježina, najbolja cijena, širok izbor proizvoda i jednostavnost kupnje. Ukratko: cilj je kupcu pružiti mogućnost da bira najbolje za sebe.

S riječi na djela mogu odmah prijeći sve javne osnovne škole u Hrvatskoj prema natječajnim propozicijama koje se nalaze na linku: www.kaufland.hr/skolavip te krenuti u osvajanje bodova za ovaj važan projekt kojim će, osim što će osigurati voće i povrće za svoje učenike, osloboditi vlastita sredstva za aktivnosti koje također smatraju važnima.

You may also read!

Mislav Vučić i Ivana Gažić

Uvrštenje obveznica JGL-a povezanih s održivošću

Emisija je izdana u ukupnom nominalnom iznosu od 60 milijuna eura uz fiksnu godišnju kamatnu stopu od 4,125%, što

Read More...
Otvoreni CroAGRO i Sajmovi hrane i zdravog življenja

Otvoreni CroAGRO i Sajmovi hrane i zdravog življenja

U četvrtak su na Zagrebačkom velesajmu otvoreni CroAGRO i SAJMOVI HRANE I ZDRAVOG ŽIVLJENJA. Na sajmovima izlaže 350 izlagača na

Read More...
izjave-bogovic

Cijene nekretnina nisu pale, manjak ponude ostaje najveći izazov

Podizanjem razine kvalitete usluge, profesionalnim pristupom agenata u posredovanju nekretninama i poštivanjem Kodeksa etike, važno je povećati povjerenje građana

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design