Konzumovom ekološkom kampanjom „Jedna manje“ prikupljeno je više od 62.000 kuna

In Ekologija
Cisteci medvjedici

Konzum je donaciju realizirao u suradnji s kupcima koji su kupovali i koristili višekratne ekološke torbe umjesto jednokratnih plastičnih vrećica, a namijenio ju je Građanskoj ekološkoj inicijativi Čisteći medvjedići za provedbu akcija čišćenja šuma, plaža i obala rijeka.

U sklopu Konzumove kampanje „Jedna manje“, kojoj je cilj bio potaknuti građane na što češće korištenje višekratnih ekoloških torbi kako bi se smanjila količina plastičnog otpada u Hrvatskoj, prikupljen je iznos od 62.298 kuna. Sredstva je Konzum uručio Građanskoj ekološkoj inicijativi Čisteći medvjedići koja će ih iskoristiti za organizaciju i provedbu akcija čišćenja šuma, plaža i obala rijeka u četirima hrvatskim županijama.

Kampanja „Jedna manje“ trajala je od 8. travnja do 5. svibnja, a za svaku kupnju posebno označene višekratne ekološke torbe u odabranim prodavaonicama diljem Hrvatske te u online prodavaonici, Konzum je donirao po 1 kunu za Građansku ekološku inicijativu Čisteći medvjedići. Osim toga, kupcima se u tom razdoblju prilikom svake kupnje u kojoj su koristili višekratnu ekološku torbu račun na blagajni umanjivao za 1 kunu kako bi ih se potaknulo na što češće korištenje torbe umjesto jednokratnih plastičnih vrećica.

„Plastični otpad jedan je od ključnih ekoloških problema današnjice i zato nam je iznimno drago što su naši kupci podržali kampanju ‘Jedna manje’ te kupnjom višekratnih ekoloških torbi doprinijeli smanjenju korištenja plastične ambalaže u Hrvatskoj. Vjerujem da smo kampanjom iznova osvijestili građane o važnosti zaštite okoliša te ćemo nastaviti i dalje sa sličnim aktivnostima kojima ćemo dati doprinos u čuvanju prirodnih bogatstava naše zemlje“, izjavila je Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga Konzuma.

„Zahvalni smo Konzumu što su prepoznali rad Čistećih medvjedića i odlučili nas podržati u novim akcijama čišćenja okoliša. Hvala i svim kupcima koji su kupili i koristili višekratnu torbu, i zato što su podržali daljnji rad naše inicijative i zato što su pokazali volju da promijene navike, što nije nimalo lako, ali je nužno za daljnji opstanak našeg planeta“, izjavio je Perica Štefan, osnivač građanske ekološke inicijative Čisteći medvjedići.

Projekt „Jedna manje“ dio je brojnih inicijativa koje Konzum kao društveno odgovorna kompanija sustavno i neprestano provodi s ciljem zaštite okoliša i očuvanja prirode za generacije koje dolaze. U svojim prodavaonicama tako nudi i 100 posto biorazgradive vrećice na blagajnama te biorazgradive vrećice na odjelima voća i povrća, kao i jednokratne vrećice od već recikliranog materijala koji je moguće ponovno reciklirati. Veliki su pomaci napravljeni i na gastro odjelima u prodavaonicama, gdje se nudi isključivo 100 posto biorazgradivi pribor za jelo te papirnate čaše, a aktivno se radi i na daljnjem proširenju ekološki orijentiranog asortimana vrećica i torbi.

You may also read!

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

Predsjednici i glavni direktori poslodavačkih organizacija članica BusinessEurope-a okupili su se u Nikoziji u organizaciji ciparskog člana federacije –

Read More...
Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Nakon uspjeha konferencije „The Wolf Strikes Again”, Prodajni Mindset ponovno je oduševio više stotina posjetitelja, ovaj put s novom

Read More...
mitreski

HGK istraživanje o potrošačkim navikama: Cijena ostaje ključna, raste online trgovina

Hrvatski potrošači pri odabiru i kupovini prehrambenih proizvoda i dalje najviše vrednuju cijenu, promotivne ponude te sirovinski sastav proizvoda,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design