I ove će godine zaposlenici Kraš grupe kojima djeca kreću u prvi razred osnovne škole moći na početku školske godine biti uz svoje prvašiće. Plaćeni dopust omogućen im je na prvi dan škole, a Uprava Kraša nastavlja s ovom praksom kako bi taj bitan dan i za roditelje i za djecu ostao u najljepšem sjećanju.
„Prvi dan škole prvog razreda nešto je što svaki roditelj i svako dijete pamti čitav život. Svjesni smo da je našim zaposlenicima važno pružiti podršku njihovim mališanima i ispratiti ih u novo životno razdoblje i zato smo im to omogućili. Na ovaj način želimo im pokazati koliko ih cijenimo, a sretni smo što oni imaju priliku stvarati neprocjenjive uspomene“, istaknuo je Slavko Ledić, predsjednik Uprave Kraša.
Plaćeni dopust iskoristit će gotovo 60 zaposlenika u Kraš grupi. A za njihove prvašiće Kraš je pripremio promotivne ruksake pune slatkih proizvoda za još lakši i veseliji početak polaska u školu.
O Krašu
Povijest Kraša započinje u Zagrebu, na temeljima tvornice za proizvodnju čokolada Union koja je osnovana 1911. godine kao prvi industrijski proizvođač čokolade u jugoistočnoj Europi. Dvanaest godina kasnije zagrebačko poduzeće Bizjak započelo je s proizvodnjom dvopeka, keksa i vafla, a 1950. godine te se dvije tvornice s još nekoliko manjih proizvođača ujedinjuju pod zajedničkim imenom antifašističkog borca i sindikalista Josipa Kraša. Kraševa je povijest obilježena velikim uspjesima i prekretnicama, među kojima su i titula dobavljača kraljevskog dvora u Beču i Budimu 1913. godine te početak proizvodnje prvih bombona s crtom 1936. godine, najtanje čokolade na svijetu 1938. godine ili prve robne marke na ovim prostorima 1946. godine. Danas je Kraš suvremena kompanija koja se uspješno prilagođava izazovima i zahtjevima tržišta, a svoje poslovanje temelji na najvišim standardima kvalitete, bogatstvu asortimana, prepoznatljivim brendovima i stoljetnoj tradiciji. U sklopu Kraš grupe posluje pet tvornica – tri u Zagrebu, jedna u Osijeku te Mira u Prijedoru, u kojima je zaposleno oko 2.300 radnika. Više od polovice ukupne proizvodnje plasira na domaće tržište, dok ostatak izvozi na brojna inozemna tržišta, uključujući države u okruženju, Zapadnu Europu te prekomorska tržišta Australije, Kanade i Sjedinjenih Američkih Država, kao i pojedinih azijskih i afričkih zemalja.