Kultna zagrebačka robna kuća NAMA iznenadila vjerne kupce ljetnom zabavom u Ilici

In Tvrtke i tržišta
NAMA

Svima omiljena robna kuća Nama ove godine obilježava 140 godina svoga postojanja. Time je pokazala da do danas ima vjerne kupce, ali i da je prepoznatljiv simbol kvalitete. Summer Gin&Tonic party nastavak je slavlja 140 godina pa je na izlasku iz kupovine oduševljene kupce dočekalo neizostavno piće svakog partyja – gin&tonic.

Kultne arkade Name u Ilici na jedan su dan dovele dašak ljeta u centar grada i pretvorile se u idealno mjesto za afterwork osvježenje. Kako bi posjetitelji mogli uživati u pravom ljetnom ugođaju, za glazbu se pobrinula DJ Idris i time upotpunila ovu ljetnu proslavu.

Nama u Ilici zauzima jedno od najistaknutijih mjesta grada Zagreba te već više od stotinu godina dokazuje koliko velik utjecaj ima na građane Zagreba, ali i šire. Na dvije lokacije na kojima se robna kuća nalazi – Nama Ilica i Nama Kvaternikov trg, uspješno se prilagođava novim trendovima na tržištu te postaje suvremena trgovačka destinacija. Istovremeno je zadržala svoj stari, dobro poznati šarm i glamur te je jedina robna kuća u centru grada koja već 140 godina oblikuje društvenu, arhitektonsku i urbanu gradsku sredinu.
Isto tako, ponosi se time da se već više od stotinu godina prilagođava kupcima i njihovim potrebama i to je nešto što je dio i budućih ambicioznih ciljeva koje Nama želi nastaviti ostvarivati.

„Ono što danas krasi Namu, a tako je bilo i prije, ako želite kupiti sve od igle do električnih romobila….to je mjesto po kojem smo mi poznati – da se u Nami može pronaći ono što nigdje drugdje ne možete naći. Nama se transformirala kroz povijest i sluša Njegovo veličanstvo kupca te je to imala od starine. O tome govori i kućni red iz 1934. godine – kako se ophoditi s kupcem, kako nuditi robu i slagati je. Razrađeni su svi detalji do kraja“, izjavila je Filipaj Mišić.

Počeci Name vezani su uz dolazak bečkih trgovaca Carla Kastnera i Hermana Öhlera za vrijeme Austro-Ugarske. Oni su se 1879. godine zanimali za otvaranje trgovačke kuće u Zagrebu tražeći način da svoje ime i trgovačko poslovanje iz Beča prenesu i u Zagreb.

U Ilici broj 50 prvi su put istaknuli svoje ime: prva trgovina “Kastner i Öhler” otvorena je 1879. godine. Godina 1906. je godina u kojoj „Kastner i Öhler“ posluje u cijelom prizemlju hotela „K’ caru austrijanskom“.

„Mi nastojimo razvijati našu trgovinu, biti prisutni i na društvenim mrežama kao i napraviti webshop. Isto tako nastojimo biti ecofriendly, nemamo više najlonske, nego papirnate vrećice. I dalje se trudimo slušati naše kupce i razvijati brendove”, zaključila je Filipaj Mišić.

You may also read!

turizam

Turista i noćenja ukupno u ožujku manje nego lani, ali domaćih gostiju više

U Hrvatskoj je u prva tri mjeseca ove godine boravilo nešto više od milijun turista koji su ostvarili 2,7

Read More...
Fortenova grupa

Zvijezda ulje i majoneza i Jamnica gazirana voda – tri najjača branda u Hrvatskoj

Među prvih 10 najjačih brandova u Hrvatskoj, dvije kompanije Fortenova grupe imaju pet svojih. Dvije kompanije Fortenova grupe – Zvijezda

Read More...
uvoz izvoz

Vlada hrvatskim izvoznicima obećala podršku uslijed posljedica američkih carina

Vlada će aktivno štititi interese hrvatskog gospodarstva te će se znati postaviti prema svim izazovima, poručeno je u četvrtak

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design