Kupci sve ‘osjetljiviji’ na zaštitne mjere u prodajnim centrima, pogotovo u vezi jedne

In Osiguranja
pevex

Hrvatski trgovački div proveo je najveću anketu do sada među svojim kupcima o zadovoljstvu mjerama sigurnosti u prodajnim centrima, petu po redu.

Prvi hrvatski trgovački lanac PEVEX prvu je anketu o zadovoljstvu zaštitnim mjerama proveo polovicom godine. Od tada ju je nastavio periodično provoditi kako bi što bolje osluškivao potrebe i zahtjeve kupaca u vrijeme pandemije.

Tijekom pete po redu ankete, u studenom ove godine, ispitano je u svim PEVEX prodajnim centrima ukupno 5.010 kupaca, što je najviše do sada po pojedinačnoj anketi.

Sve veća pozornost kupaca usmjerena na socijalnu distancu
U zadnjoj anketi, važnost mjere distanciranja i dezinfekcije ruku prilikom odabira trgovačkog centra (odgovori 4 i 5 na ljestvici zadovoljstva od 0 do 5) „skočila“ je za 5%-tnih bodova, sa 78% na 83%.

Podsjetimo, u prethodnom, četvrtom valu anketiranja rezultati ankete o važnosti spomenute mjere su skočili za 6%-tnih bodova u odnosu na treći val. Skok nakon dva vala (sa 72% u trećem anketiranju na 83% u petom) tako ukupno iznosi čak 11 postotnih bodova.

„Ovo pitanje kupcima – o važnosti mjere distanciranja i dezinfekcije ruku, nabolje odražava kompleksnost situacije, jer ako se prisjetimo, iz vala u val rezultati su pokazivali kako su kupcima sve važniji njihova sigurnost i zdravlje. U prvom i drugom valu, odgovori 4 + 5, o važnosti mjere distanciranja i dezinfekcije ruku, bili su na razini 64%, u trećem spomenutih 72%, u četvrtom 78% te konačno u petom valu visokih 83%.“, rezimirao je nakon analize Željko Radin, voditelj službe direktnog marketinga PEVEXA.

Vrlo zadovoljni visokotehnološkim sustavom zaštite
Na pitanje zadovoljstva termalnim kamerama, odgovori 4 + 5, koji označavaju djelomično ili potpuno zadovoljstvo – zadržali su se na visokoj razini od 91%. U četvrtom valu anketiranja bili su isto na visokoj razini od 90%.

Podsjetimo, PEVEX je za uvođenje termalnih kamera u sve svoje prodajne centre dobio nagradu Hrvatskog udruženja menadžera sigurnosti u listopadu ove godine.

Struka i žiri Hrvatske udruge menadžera sigurnosti prepoznali su napore tvrtke da stvori što sigurnija radna mjesta za svoje zaposlenike, a kupcima omogući što sigurniju kupnju nizom sigurnosnih mjera, posebno jednom – termalnim kamerama.

PEVEX je izabran kao tvrtka koja je implementirala „najbolji projekt poslovnog sektora u ostvarivanju sigurnosti zajednice“.

Novo dezinfekcijsko sredstvo za koje ne treba tečaj
Na pitanje zadovoljstva dezinfekcije PEVEX prodajnog prostora, kupci su za 3%-tna boda zadovoljniji nego u prethodnom valu te rezultat iznosi za odgovore 4 + 5 također vrlo visokih 92%.

U vezi toga PEVEX je u studenom ove godine nabavio novo ekološko i bezopasno sredstvo za provođenje higijenskih mjera u prodajnim centrima – Genox.

Prednosti novog sredstva su da se ono može koristiti bez zaštitnih mjera, kao što su posebna zaštitna oprema. No iz predostrožnosti je radnicima preporučeno da zbog pretvaranja sredstva zamagljivačima u aerosol ipak koriste svoju zaštitnu masku te zaštitne naočale.

„Genox sredstvo nije otrovno niti štetno za zdravlje, dišni sustav te ne sadrži niti jedan sastojak koji bi bio zdravstveno upitan. Genox nije zapaljiv niti eksplozivan, a jednostavan je za uporabu, skladištenje i transport što našim djelatnicima u svih 26 prodajnih centara omogućuje siguran rad s tim sredstvom. Može se primjenjivati u prisutnosti ljudi i životinja, biljaka, hrane i pića bez štetnih učinaka.“, naveo je Ivan Stojić, direktor korporativne sigurnosti PEVEXA.

Nastavak provođenje anketa i ulaganja u sigurnost
Odaziv kupaca pri 5. anketi je bio do sada najviši, s 5.010 ispunjenih anketa tijekom višednevnog istraživanja.
„Analizom provedene ankete može se zaključiti kako su kupci sve zadovoljniji provođenjem PEVEX-ovih preventivnih mjera iz mjeseca u mjesec, paralelno s pogoršanjem situacije oko pandemije. I nakon petog vala ankete, možemo vidjeti da su kupci većinom iznimno zadovoljni postojećim mjerama u PEVEX-u, što kontinuirano pokazuje kako je PEVEX sigurno mjesto kupnje. PEVEX je u zaštitne mjere ove godine uložio preko 2 milijuna kuna, a nastavit će ulagati i dalje kako bi se, uz kupce i naši vrijedni zaposlenici osjećali što sigurnije na radnom mjestu.“, zaključio je Stojić.

Provođenje anketa među kupcima, o zadovoljstvu zaštitnim mjerama u njihovom lokalnom prodajnom centru PEVEXA i dalje će se periodično nastaviti.

You may also read!

kupci-maloprodaja-shopp

HUP: Bez sustavnih promjena efekt bojkota trgovina je kratkoročan i zanemariv

Bez sustavnih promjena u smjeru deregulacije ekonomije, smanjenja fiskalnog ugriza države te olakšanja uvjeta investiranja koje može rezultirati pojačanom

Read More...
nafta

Cijene nafte porasle prema 79 dolara, splasnuo strah od Trumpovih mjera

Cijene nafte porasle su u petak prema 79 dolara budući da su splasnula strahovanja trgovaca da bi SAD na

Read More...
eurozona

Gospodarstvo eurozone započelo godinu marginalnim rastom

Poslovna aktivnost u eurozoni marginalno se povećala u siječnju, uz stabilan rast uslužnog sektora i blaži pad u industriji,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design