Ledo dobitnik prestižne nagrade Red Dot za dizajn King čašica

In Istraživanja
Ledo_red_dot_01B

Najveći domaći proizvođač industrijskog sladoleda Ledo osvojio je prestižnu nagradu Red Dot Award za dizajn proizvoda King čašice, koje su predstavljene ranije ove godine. King čašice pobjedu su odnijele u kategoriji „Brands & Communication design – Food design“, a dizajn novog proizvoda potpisuje Studio Sonda.

King čašice su najkremastiji sladoledni desert iz Leda kojim je King kao brend proširen izvan kategorije sladoleda na štapiću. Promjena formata brenda King te činjenica da je sladoled, osim u maloprodaji, namijenjen i prodaji putem HoReCa kanala, zahtjevala je uočljiv, zaigran i suvremen dizajn. Kao inspiracija korišten je stilizirani oblik krune koji simbolički komunicira da se trenutak konzumiranja King čašice pretvara u vlastiti, kraljevski trenutak. Proizvod sadrži sastojke isključivo vrhunske kvalitete te dolazi u čak četiri okusa – čokolada, vanilija, pistacija i karamela.

“King čašice proizvod su u koji smo uložili puno vremena i truda, stoga smo uistinu ponosni i sretni na ovo priznanje. Red Dot Awards nagrada dodatna je potvrda našim nastojanjima da idemo u korak s tržišnim trendovima i da na tržište stavljamo isključivo sladolede vrhunske kvalitete koje prati vrhunski dizajn.“, istaknula je Maja Pospišil, direktorica marketinga i razvoja Leda.

Red Dot Awards nagrada dodjeljuje se još od 1955. godine te se danas smatra jednom od najutjecajnih nagrada u svijetu dizajna. Cilj nagrade je vrednovanje najoštroumnijih dizajnerskih radova iz svijeta dizajna proizvoda, komunikacije i ambalaže, pa sve do dizajna koncepata i prototipa. Prijavljene radove iz raznih krajeva svijeta, žirirao je međunarodni žiri sastavljen od 24 stručnjaka za dizajn i komunikacije, a kod ocjenjivanja vode se kriterijima prema originalnosti, kreativnosti ideje, kvaliteti dizajna, inovativnosti te utjecaju na publiku, točnije emotivnoj poruci koju putem ambalaže brend prenosi potrošaču.

Zahvaljujući tako velikom priznanju, King čašice bit će globalno promovirane na online platformama i izložbama u organizaciji Red Dota te uvrštene u godišnju publikaciju ove organizacije, uz bok brojnim svjetskim brendovima.

You may also read!

tomislav-rados

Akademija kibernetičke sigurnosti HGK: Hrvatske tvrtke nedovoljno otporne na kibernetičke prijetnje

Svakih 14 sekundi u svijetu dogodi se ozbiljan kibernetički napad pa ne čudi da kibernetička sigurnost postaje kritični aspekt

Read More...
plenkovic i bernarda

U Varaždinskim Toplicama otvoren hotel Bernarda vrijedan više od 8 milijuna eura

U Varaždinskim Toplicama u subotu je otvoren Hotel Bernarda vlasnice poznate poduzetnice Bernarde Cecelja, a čemu je prisustvovao i

Read More...
wallstreet

Svjetske burze nestabilne, no Nasdaq dosegnuo rekordnu razinu

Na svjetskim se burzama prošloga tjedna trgovalo nesigurno jer se čini da središnje banke u svijetu neće smanjiti kamate

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design