Lidl četvrtu godinu zaredom nastavlja donirati po cijeloj Hrvatskoj

In DOP
Voditeljica-Martina-Validzic-direktor-podruznice-Jastrebarsko-u-Lidlu-Hrvatska-Ivan-Udiljak-voditeljica-Sektora-korporativnih-komunikacija-Lidla-Hrvatska-Marina-Dijakovic

Donacijski program „Više za zajednicu!“ dosad pomogao više od 300 udruga s 2 milijuna kuna

Trgovački lanac Lidl Hrvatska četvrtu godinu zaredom provodi donacijski program zaposlenika „Više za zajednicu!“ vrijedan pola milijuna kuna. Donacijski program sinoć je obilježen u Zagrebu, slijede obilježavanja u Osijeku, Rijeci i Splitu, a Lidlov program donacijama pokriva cijelu Hrvatsku.

Ovogodišnja tema programa je „Sportski, zdrav i aktivan život“, a Lidl će uručiti donacije za ukupno 95 sportskih udruga i klubova, ali i ostalih neproftinih organizacija koje djeluju u lokalnim zajednicama, a pomoć im je potrebna. Svečanom obilježavanju programa u zagrebačkom kazalištu Trešnja prisustvovali su predstavnici Lidla, predstavnici doniranih udruga i institucija te Lidlovi zaposlenici koji su ih kandidirali.

Predstavnici Lidla uručili su donacije za 42 udruge i institucije s područja Sjeverozapadne Hrvatske, dok su zahvalnice uručene Lidlovim zaposlenicima koji su te udruge predložili. Program je vodila poznata TV novinarka Martina Validžić, dok su sudionici po završetku službenog dijela uživali u zabavnim točkama plesne udruge „Stardance“ iz Siska, Twirling kluba „Zagreb“ te su nam svoje vještine pokazali članovi taekwondo kluba „Bistra“.

„O uspjehu Lidlovog donacijskog programa „Više za zajednicu!“ govori i činjenica da je ovo već četvrta godina njegova provođenja. Zahvaljujući našim zaposlenicima i njihovim velikim srcima, uspjeli smo doprijeti do svakog kutka Lijepe Naše i s više od 2 milijuna kuna uljepšati svakodnevicu za više od 300 udruga i institucija. Posebno nas veseli to što je ovogodišnja tema programa sportski, zdrav i aktivan život, u sklopu koje smo donirali 95 sportskih udruga i klubova te drugih neprofitnih organizacija“ – izjavila je Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska.

-42-donirane-udruge-iz-Sjeverozapadne-Hrvatske
42 donirane udruge iz Sjeverozapadne Hrvatske

Trgovački lanac Lidl prva je kompanija u Hrvatskoj koja je organizirala ovakvu humanitarnu akciju na razini cijele države, aktivno uključujući sve svoje zaposlenike. Tijekom protekle četiri godine kroz program je donirano više od 2 milijuna kuna, više od 300 različitih udruga, a ove će se godine donirati još pola milijuna kuna za 95 udruga i institucija u Hrvatskoj.

Dosad su donirane različite udruge, bolnice, dječji domovi, vrtići i ustanove te udruge i institucije vezane za kulturu i obrazovanje. Zahvaljujući angažmanu svojih zaposlenika, njih oko 2000, Lidl će i ove godine doprijeti gotovo do svakog grada u Hrvatskoj, donirajući ponajviše institucije koje se bave sportom i promiču zdrav život.

You may also read!

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

Predsjednici i glavni direktori poslodavačkih organizacija članica BusinessEurope-a okupili su se u Nikoziji u organizaciji ciparskog člana federacije –

Read More...
Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Nakon uspjeha konferencije „The Wolf Strikes Again”, Prodajni Mindset ponovno je oduševio više stotina posjetitelja, ovaj put s novom

Read More...
mitreski

HGK istraživanje o potrošačkim navikama: Cijena ostaje ključna, raste online trgovina

Hrvatski potrošači pri odabiru i kupovini prehrambenih proizvoda i dalje najviše vrednuju cijenu, promotivne ponude te sirovinski sastav proizvoda,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design