Nakon objavljivanja position papera za ribu i riblje proizvode te za smanjenje udjela soli i šećera u svojim proizvodima, kako je i najavio, trgovački lanac Lidl Hrvatska izdao je i position paper o proširenju ponude jaja iz podnog uzgoja i njihovoj primjeni u razvoju proizvoda privatne robne marke.
Kupci, baš kao i trgovački lanci, sve više traže jamstva da su proizvodi koje konzumiraju ili imaju na svojim policama provjerenog podrijetla. Lidl planira do 2025. cjelokupnu ponudu jaja pod privatnom robnom markom i sve proizvode pod privatnom robnom markom koji u svojim recepturama sadrže jaja bazirati na jajima iz podnog uzgoja.
Jedan od glavnih ciljeva Lidlovog programa društveno-odgovornog poslovanja „Na putu prema sutra“ jest doprinijeti održivosti u proizvodnji, kao i svjesnosti o zdravijoj prehrani. U skladu s ovim, Lidl je započeo s izdavanjem position papera za različite kategorije svojih proizvoda. Kroz svoj position paper o proširenju ponude jaja iz podnog uzgoja i njihovoj primjeni u razvoju receptura proizvoda privatne robne marke, Lidl Hrvatska zauzima poziciju tržišnog lidera glede provođenja legislativa Europske unije u smjeru osiguranja jednake dostupnosti kvalitetnih jaja, ali i općenito kvalitetne hrane, svim hrvatskim stanovnicima, pritom poštujući visoke standarde proizvodnje istih na principima održivog razvoja.
Kokoši nesilice koje nisu ograničene kavezima smatraju se sretnijima, dok su jaja proizvedena na taj način neupitne kvalitete. Kod dobivanja jaja iz podnog uzgoja kokoši nesilice se kreću slobodno u prostoru. Prema većini javno dostupnih istraživanja, jaja dobivena iz podnog uzgoja imaju mnogo veću masu, mnogo više pigmenta, nešto deblju ljusku i bogatija su nutrijentima.
Raznolikost ponude, visokokvalitetni proizvodi po najboljim cijenama, pružanje snažne podrške hrvatskim proizvođačima, ali i očuvanje zdravlja naših kupaca nit su vodilja u oblikovanju svih Lidlovih projekata. Krajnji cilj je do 2025. godine cjelokupnu ponudu jaja pod privatnom robnom markom i sve proizvode pod privatnom robnom markom koji u svojim recepturama sadrže jaja bazirati na jajima iz podnog uzgoja.
Pod privatnom robnom markom „Okusi zavičaja“, naši kupci mogu pronaći jaja iz podnog uzgoja proizvedena u skladu s visokim europskim regulativama te na dijelu našeg asortimana i raspoložive artikle koji u svojim recepturama već sadrže jaja iz podnog uzgoja.
O Lidlu
Trgovački lanac Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedna je od vodećih tvrtki u prehrambenoj maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Lidl je zastupljen u 30 zemalja širom svijeta, a trenutno ima 10.000 trgovina i više od 150 distribucijskih centara u 28 zemalja Europe.
Kao trgovački lanac, Lidl se vodi načelom optimalnog omjera cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i procesna orijentacija određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, regionalnim distributivnim centrima i uslugama. Kao pružatelj sustava, Lidl Stiftung, sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.
U svakodnevnom trgovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjavanje svojih obećanja o kvaliteti svaki dan. Tvrtka se usredotočuje na ona područja u kojima njeno djelovanje ima konkretne učinke i koncentrira se na pet područja djelovanja: širina ponude, zaposlenici, okoliš, društvo i poslovni partneri.
Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 93 trgovine i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši gotovo 2200 zaposlenika.