U Lidlovoj akciji prikupljeno više od 200 tisuća kuna za projekt Portala Dobrote

In DOP
lidl

„Da niti jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno”
Završila je hvalevrijedna akcija u kojoj je Lidl Hrvatska od svake prodane bočice Saguaro vode odvajao 20 lipa za projekt udruge Portal Dobrote „Da niti jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno”.

Izniman odaziv kupaca osigurao je uspješnost akcije pa je tako prikupljeno 206.152,00 kuna, a ček je predstavnicama Portala Dobrote uručila voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidl Hrvatska Marina Dijaković, u društvu rukometaša Zlatka Horvata koji je ovu akciju podržao u sklopu Lidlove suradnje s Hrvatskim rukometnim savezom. Prikupljenim sredstvima osigurat će se godišnja prehrana u školi za učenike u potrebi iz 10 srednjih škola diljem Hrvatske, a bit će osigurano oko 30 000 učeničkih obroka.

Projekt „Da niti jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno“ započeo je 2014. godine, isprva kao samostalna inicijativa Udruge Portal Dobrote. Cilj je bio pomoći djeci koja nemaju pravo na besplatnu prehranu u školi jer njihove obitelji nisu primatelji socijalne pomoći, ali su zbog različitih životnih okolnosti financijski ugroženi. Riječ je o djeci koja često ne jedu ništa u školi, jer roditelji nemaju dovoljno novca da im financiraju obroke u školskoj kuhinji.

Za osnovnoškolce koji se nalaze u ovakvoj situaciji, Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku odnedavno raspisuje natječaj. Portal Dobrote nastavlja s projektom „Da niti jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno“ u srednjim školama, u kojima također postoji velika potreba, a nisu obuhvaćene ovim natječajem, niti imaju pravo na besplatnu prehranu, čak i ako su obitelji primatelji socijalne pomoći.

„Ponosni smo što imamo priliku biti dijelom ovog plemenitog projekta. Žalosni smo što u društvu uopće postoji ovakva potreba, ali i sretni što postoje udruge poput Portala Dobrote, koje svoje vrijeme i trud nesebično daruju onima kojima je to uistinu potrebnije. Rado smo podržali njihove napore svojom donacijom, a nadamo se da ćemo učiniti razliku u svakodnevnim životima srednjoškolaca kojima ćemo osigurati godišnju prehranu u školi“ – izjavili su iz Lidla Hrvatska.

Udruga Portal dobrote djeluje od 2014. godine kroz niz humanitarnih inicijativa kao što su Kruh za poslije, Jakna viška, Da niti jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno, Štandovi dobrote itd. Djelovanje udruge usmjereno je pomaganju, vraćanju dostojanstva, ali i uključivanju cijele zajednice. Dobitnici su državne Nagrade za promicanje prava djeteta 2015. godinu i Ponos Hrvatske 2015. godine.

„Plaćajući obroke djeci u srednjim školama kojima roditelji nisu u mogućnosti priuštiti isti nije socijalna pomoć već socijalno ulaganje u budućnost. Stoga smo izuzetno sretni što se u projekt Portala Dobrote Da niti jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno uključio baš Lidl koji je vodeći trgovački lanac, ne samo po svom odnosu prema kupcima, već i prema svojim zaposlenicima. Deklaracija o pravima djeteta kaže: „Čovječanstvo duguje djetetu sve najbolje što može dati“. Lidlova akcija doniranja 20 lipa od svake prodane Saguaro vode pokazatelj je pravilne promocije pozitivnih društvenih vrijednosti, u ovom slučaju usmjerenih na našu djecu – našu budućnost“ – rekla je Sanja Bijonda, predsjednica Udruge Portal Dobrote.

Podsjetimo, Lidlova akcija trajala je od 16. listopada do 12. studenoga 2017. godine, a od svake prodane bočice Saguaro vode Lidl je donirao 20 lipa za projekt udruge Portal Dobrote „Da niti jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno”. Lidl se ovim putem zahvaljuje svim svojim kupcima, koji su još jednom pokazali da imaju veliko srce, odazvavši se ovoj akciji u velikom broju.

Popis škola kojima će se donirati prikupljena sredstva za učeničke obroke možete pronaći na internetskim stranicama Portala Dobrote: http://portal-dobrote.com.hr/

You may also read!

PEVEX

PEVEX otvorio novi prodajni centar u Poreču

PEVEX d.d., 1. hrvatski trgovački lanac, danas je kupcima otvorio 30. prodajni centar, u Poreču. Na gotovo 5.000 četvornih

Read More...
Rekordan broj tvrtki sudjeluje na sajmu premium i luksuznih putovanja ILTM Cannes

Rekordan broj tvrtki sudjeluje na sajmu premium i luksuznih putovanja ILTM Cannes

Hrvatska nastavlja graditi imidž vrhunske destinacije u segmentu premium putovanja na ovogodišnjem izdanju sajma International Luxury Travel Market (ILTM)

Read More...
brnjac

Brnjac i Tzitzikostas: „Za konkurentno EU ugostiteljstvo i turizam”

U organizaciji hrvatske zastupnice Nikoline Brnjac u Europskom parlamentu održana je konferencija povodom Europskog dana ugostiteljstva, koja je okupila

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design