METRO AG bilježi kontinuirani rast prodaje putem dostave

In Tvrtke i tržišta
METRO

U drugom kvartalu poslovne godine 2018./2019. prodaja METRO AG porasla je za 1,6 posto i iznosi 6,8 milijardi eura, dok je like-for-like prodaja rasla za 1,2 posto u usporedbi s istim periodom prethodne poslovne godine. Prodaja putem dostave u drugom kvartalu PG 2018./2019. rasla je za 9 posto na 1,4 milijardi eura te sada čini 20 posto ukupnog prometa METRO AG-a.

Pojačani fokus na ključne skupine kupaca osigurao je rast like-for-like prodaje od 3,2 posto u HoReCa sektoru, dok je like-for-like prodaja prema trgovcima rasla za 4,6 posto. Vidljiv je i rezultat ulaganja u digitalizaciju poslovanja. Online narudžbe dostupne su profesionalnim kupcima u 17 zemalja i čine 40 posto od svih narudžbi, a u prosjeku ih je 125.000 tjedno.

S 31. ožujkom 2019. mreža prodajnih centara METRO AG broji 771 prodajni centar, dva više u odnosu na 30. rujna 2018. U drugom kvartalu PG 2018./2019 EBITDA bez zarade od nekretnina dosegnula je 83 milijuna eura, a u prvoj polovici tekuće poslovne godine ona iznosi 553 milijuna eura.

You may also read!

Održana konferencija „Budućnost hrane i maloprodaje“:

Održana konferencija „Budućnost hrane i maloprodaje“

Samodostatnost domaće proizvodnje hrane kao pitanje strateške sigurnosti U Zagrebu je u organizaciji tvrtke Motus Media održana konferencija „Budućnost hrane

Read More...
wall

Na svjetskim burzama oprez uoči trgovinskih pregovora SAD-a i Kine

Na svjetskim se burzama prošloga tjedna trgovalo oprezno jer je američki Fed poručio da neće žuriti sa smanjenjem kamata

Read More...
EU 75 godina kasnije: Sigurniji rad, snažnije gospodarstvo

EU 75 godina kasnije: Sigurniji rad, snažnije gospodarstvo

Prvi koraci europske integracije započeli su još prošlog stoljeća, točnije 9. svibnja 1950. godine. Sagrađena na čvrstim temeljima solidarnosti

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design