Roberto Mancuso, predsjednik uprave METRO-a, globalnog partnera MICHELINOVOG vodiča, u četvrtak 3. kolovoza uručio je MICHELINOVU zvjezdicu Danijelu Đekiću, vlasniku i chefu restorana Monte – prvog hrvatskog restorana koji je zaslužio jedno od najprestižnijih priznanja u svijetu kulinarstva.
Uz Monte, dvanaest restorana iz Istarske županije – Meneghetti, Batelina, San Rocco, Konoba Morgan, Zigante, Marina, Damir & Ornella, Konoba Čok, Sv. Nikola, Wine Vault, Alla Beccaccia i Pergola – ušlo je u selekciju MICHELINOVOG gastro vodiča za 2017. godinu te im je u METRO u kolovozu uručio plakete, takozvane MICHELINOVE tanjure.
“Snagu i potencijal istarske gastronomije METRO je prepoznao 2014. godine kada smo otvorili prvi veleprodajni centar u Istri prilagođen hotelima, restoranima i ugostiteljima. Suradnju s MICHELINOVIM vodičem METRO je ostvario i u Hrvatskoj kako bismo hrvatskim restoranima i ugostiteljima pomogli da zauzmu svoje mjesto na gastronomskoj karti svijeta“, izjavio je Roberto Mancuso, predsjednik Uprave METRO Cash & Carry Hrvatska.
Više od trećine kupaca METRO-a u Hrvatskoj dolazi iz HoReCa sektora, među kojima su i 32 restorana s MICHELINOVOM preporukom. Upravo zato iskustva i znanja stečena u suradnji s MICHELINOVIM vodičem i kulinarskim natjecanjem Bocuse d’Or METRO koristi kako bi globalnim partnerstvima doprinio prepoznatljivosti hrvatske turističke i ugostiteljske ponude.
S više od 100 godina iskustva u selekciji restorana, MICHELINOV vodič danas preporučuje više od 20.000 restorana u 30 svjetskih zemalja. Bilo da se radi o Europi, Aziji ili Americi, MICHELINOVI inspektori primjenjuju iste kriterije u ocjenjivanju kvalitete svakog restorana kojeg posjete anonimno. Koristeći jedinstven proces usavršavan tijekom desetljeća, MICHELINOV vodič postao je međunarodna referenca za fine-dining, a plaketa MICHELINOVOG vodiča službeno je priznanje da je restoran dio selekcije za 2017. godinu.
O MICHELINOVOM vodiču:
MICHELINOV vodič predstavlja odabir najboljih restorana i hotela u 28 država koje obuhvaća. U svom prikazu birane gastronomske ponude diljem svijeta naglašava kulinarski dinamizam svake pojedine države, kao i nove trendove te perspektivne mlade chefove. Kroz posebna priznanja koja im dodjeljuje svake godine, MICHELINOV vodič stvara dodatnu vrijednost za restorane te time pridonosi prestižu lokalne gastronomije, pritom čineći gradove i države atraktivnijima za turiste. Uz pomoć rigorozne metode selekcije i znanja o ugostiteljskoj industriji prikupljenog tijekom niza godina, MICHELINOV vodič klijentima pruža jedinstvenu stručnost koja mu omogućuje da im ponudi istinski kvalitetne usluge.
O tvrtki METRO Cash & Carry Hrvatska:
METRO Cash & Carry vodeća je tvrtka u području samoposlužne veleprodaje u Hrvatskoj. METRO Cash & Carry u Hrvatskoj je počeo poslovati 2001., a trenutno ima devet veleprodajnih centara u Zagrebu (Jankomir i Sesvete), Rijeci, Splitu, Zadru, Osijeku, Puli, Poreču i Varaždinu te drive-in centar u Dubrovniku. METRO Cash & Carry zadovoljava profesionalne potrebe vlasnika tvrtki, pri čemu je fokusiran primarno na HoReCa sektor i male trgovce. METRO u Hrvatskoj trenutno ima više od 160.000 profesionalnih kupaca.