MHP potvrdio namjeru kupovine Perutnine Ptuj

In Strateški savezi
perutnina

MHP SE (LSE: MHPC), jedna od vodećih međunarodnih poljoprivredno-industrijskih grupacija, nakon odobrenja iz Bundeswettbewerbsbehörde (Federalne agencije za zaštitu tržišnog natjecanja Austrije, https://www.bwb.gv.at/en/) potvrdila je svoju namjeru za kupovinom Perutnine Ptuj, dobro poznate i vertikalno integrirane tvrtke u jugoistočnoj Europi.

MHP je vertikalno integrirana kompanija i vodeći ukrajinski proizvođač peradi s prerađivačkim pogonima u EU (Nizozemska i Slovačka) te prodajnim i distributivnim centrima na Bliskom istoku (UAE). MHP prodaje oko 60% peradi na domaćem tržištu, dok 40% izvozi u više od 60 zemalja širom svijeta. Visoka efikasnost proizvodnje omogućila je MHP-u da kontrolira rizike i kvalitetu peradi u svim fazama proizvodnog procesa. Time se osigurava pridržavanje svih važećih standarda i zakona kako u Ukrajini, tako i u EU. Ključni dio uspjeha firme MHP je intenzivni CAPEX program (oko USD 1,75 milijardi je uloženo u zadnjih 10 godina u ekološke projekte), snažan i iskusan rukovodeći tim i integrirani poslovni model.

MHP ovim širenjem pravi strateški iskorak koji će povećati vrijednost kompaniji i ojačati njezinu poziciju na globalnom tržištu, dok Perutnina Ptuj dobiva strateškog, dugoročnog investitora. Perutnina Ptuj ima snažan brend i značajan udio na tržištu peradi, koji je MHP spreman značajno podržati u nadolazećim godinama kroz investicije i daljnji razvoj.

Zajedno s iskusnim rukovodećim timom, MHP se obvezuje poboljšati kvalitetu proizvoda Perutnine Ptuj s ciljem ispunjavanja najviših EU standarda. Suradnja će donijeti direktnu korist lokalnim farmerima i zaposlenicima te biti pozitivan utjecaj na peradarsku industriju Balkana u cjelini.

You may also read!

Predstavljena Hrok ESG platforma razvijena u suradnji s bankama

Predstavljena Hrok ESG platforma razvijena u suradnji s bankama

U Zagrebu je danas predstavljena ESG platforma koju je razvio Hrok u suradnji s vodećim bankama u Hrvatskoj. Na

Read More...
Jedna manje

Konzum nastavlja s kampanjom „Jedna manje“ čiji je cilj smanjenje plastičnog otpada

Konzumova kampanja „Jedna manje“, koja za cilj ima promociju korištenja višekratnih ekoloških torbi za kupnju i smanjenja plastičnog otpada

Read More...
šuma hrane komunlac

U Koprivnici posađena najveća šuma hrane u Hrvatskoj

Svjetska organizacija za zaštitu prirode WWF danas je u suradnji s Gradom Koprivnica i njihovim komunalnim poduzećem Komunalac posadila

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design