MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

In Bankarstvo
Predstavnici MMM

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i ulagatelj u izdanju korporativnih obveznica društva MMM Agramservis. Ovo peto izdanje mini obveznica u okviru Minibond inicijative koju podržava Odjel za korporativno bankarstvo, SME i mala poduzeća IBD-a, omogućava društvu MMM Agramservis prikupljanje sredstava na domaćem tržištu kapitala u svrhu budućeg rasta i razvoja.

Vedrana Jelušić Kašić i Goran Muhar
Vedrana Jelušić Kašić i Goran Muhar

Ugovor su potpisali Goran Muhar, CEO društva MMM Agramservis i Vedrana Jelušić Kašić, članica Uprave PBZ -a nadležna za korporativno bankarstvo i SME.

Mini obveznice, izdane 22. studenog 2024., dospijevaju 2031. godine s ukupnom nominalnom vrijednošću od 4 milijuna eura. MMM Agramservis pruža usluge vezane uz mobilne telefone, elektroniku i elektroničku kućansku opremu, a bavi se i veleprodajom i maloprodajom istih, putem webshopa i ostalih kanala prodaje.

Minibond inicijativa Intesa Sanpaolo Grupe i PBZ-a nagrađena je na svečanosti Finance Community Awards 2024 održanoj 14. studenog 2024. godine u Milanu u kategoriji – SME financiranje međunarodnog rasta. Ovim priznanjem prepoznata je važnost programa izdanja mini obveznica namijenjenih malim i srednjim poduzećima, odnosno inovativnost ovog financijskog instrumenta postavljenog da uvelike unaprijedi način na koji poduzeća prikupljaju kapital na domaćem tržištu kapitala.

You may also read!

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

Predsjednici i glavni direktori poslodavačkih organizacija članica BusinessEurope-a okupili su se u Nikoziji u organizaciji ciparskog člana federacije –

Read More...
Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Nakon uspjeha konferencije „The Wolf Strikes Again”, Prodajni Mindset ponovno je oduševio više stotina posjetitelja, ovaj put s novom

Read More...
mitreski

HGK istraživanje o potrošačkim navikama: Cijena ostaje ključna, raste online trgovina

Hrvatski potrošači pri odabiru i kupovini prehrambenih proizvoda i dalje najviše vrednuju cijenu, promotivne ponude te sirovinski sastav proizvoda,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design