Na dm beauty breaku predstavljeni novi proizvodi i trendovi iz svijeta ljepote

In Promocije / novi proizvodi
dm marka trend it UP

U upečatljivom ambijentu zagrebačke La Grme dm je u srijedu na dm beauty breaku ugostio poznate beauty i lifestyle influencerice koje su imale priliku saznati zanimljivosti i novosti iz dm beauty svijeta uz prezentaciju trendova i najnovijih proizvoda za njegu i make-up iz dm-ove ponude.

„U suradnji s našim dragim partnerima ekskluzivno smo predstavili odabrane proizvode u ponudi dm prodavaonica koje redovito obogaćujemo novim brandovima u želji da tržište oplemenimo prateći svjetske beauty trendove. Uz velik broj poznatih brandova kupcima nudimo i kozmetiku vlastitih dm marki koje krasi iznimna kvaliteta i pristupačna cijena. Ovom prigodom slavimo i 30. rođendan naše marke prirodne kozmetike alverde koja nudi gotovo 450 proizvoda. Uz druženje s nekima od najpoznatijih hrvatskih influencerica prezentirali smo i novu liniju dm-ove dekorativne kozmetike trend IT UP koja ima sve što ljubiteljicama make-upa treba, ali i najavili veliku novost na našim policama – SEINZ. – kozmetiku za modernog i osviještenog muškarca,“ rekao je Ivan Horvat, menadžer marketinga i odnosa s javnošću u dm-u.

dm beauty breakdm beauty break ugostio je mnoge lifestyle i beauty influencerice te poznate dame iz javnog života, između ostalih Ellu Dvornik, Lanu Klingor Mihić, Renatu Sopek, Josipu Pavičić Berardini, Niku Ilčić, Petru Dimić, Luciju Lugomer, Nabilah Harron i još mnoge druge. U sinesteziji tematski zaokruženih sadržaja dm im je predstavio probrane linije novih i inovativnih brandova u svojoj ponudi. Tako su ekskluzivno doznale da je popularna dekorativna kozmetika Aura odsada dostupna i u dm-u, a isprobale su i prirodnu kozmetiku Nacomi spravljenu od ekološki prihvatljivih sastojaka čiji proizvodi nisu testirani na životinjama. Uz nježno cvjetne, interaktivne sadržaje brandova Olival i Herbal Essences pobliže su upoznale i proizvode najprodavanijeg japanskog branda za njegu lica Hada Labo, ekskluzivno dostupnog u dm-u. Hrvatska parfemska kuća najavila je nov miris razvijen u suradnji s dm-om, dok su oduševljene gošće dobile priliku spraviti jedinstven parfem s vlastitim potpisom.

Uzvanici su mogli isprobati i slasne macaronse izrađene od istih prirodnih sastojaka koje sadrže odabrani proizvodi alverde i uvjeriti se kako prirodna kozmetika alverde zaista nudi ono najbolje iz prirode.

Večer prepunu ljepote zaokružio je nastup talentirane Zsa Zse koja je izvela svoje hitove Kada budemo sami i Sve što hoću, dok su svi okupljeni uživali u osviještenim zalogajima spravljenima od proizvoda dm-ove vlastite marke dmBio.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design