Na jesenskom bjelovarskom sajmu više od 400 izlagača

In Sajmovi i izložbe
gudovec

Jesenski međunarodni bjelovarski sajam na kojemu se ove godine okupilo više od 400 izlagača iz Hrvatske i još deset zemalja, otvoren je u petak i traje do nedjelje.

Trodnevna sajamska manifestacija odvija se na stotinjak tisuća četvornih metara površine, za četvrtinu više od prethodnog jesenskog sajma, a zemlja-partner je Češka.

U sklopu sajma u Gudovcu pokraj Bjelovara održat će se sajam OPG-ova i Eko sajam, a zbog poskupljenja energenata očekuje se da će posebno atraktivan biti sajam grijanja i obnovljivih izvora energije. U svome šestom izdanju taj se sajam može pohvaliti titulom najvećeg u Hrvatskoj. Tu je i sajam Drvni svijet, kao i sajam opreme za stočarstvo.

Na Državnoj izložbi stoke koja se održava u organizaciji Hrvatske agencije za poljoprivredu i hranu i pod pokroviteljstvom Ministarstva poljoprivrede, bit će izloženo oko 400 grla od 180 hrvatskih izlagača uključujući komercijalne, te izvorne hrvatske pasmine čiju će kvalitetu ocjenjivati domaći i međunarodni suci.

Za razliku od prethodnog sajma, izlagači i posjetitelji sada mogu koristiti i natkrivene površine jer više nema epidemioloških preporuka koje su bitno utjecale na veličinu i posjećenost sajma, a sada su ukinute.

Sajam je otvorila ministrica poljoprivrede Marija Vučković, koja je rekla da se velik dio mjera iz paketa koji je vlada donijela u četvrtak odnosi na poljoprivredu i prehrambenu industriju. Izdvojila je i da je u programu ruralnog razvoja ugovoreno 1,2 milijarde kuna, a isplaćeno oko 80 posto ugovorenog iznosa, pri čemu se najveći dio odnosi na investicije.

“S nama su danas oni koji se trude više i, iako su ovo izazovna vremena, imamo se pravo nadati boljoj i jačoj hrvatskoj poljoprivredi”, rekla je ministrica Vučković. (H)

You may also read!

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

U utorak 22. travnja, na Dan planeta Zemlje, započeo je proces realizacije 18 projekata odabranih u sklopu natječaja {ZAJEDNO}

Read More...
„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

Konzum MultiPlusCard bonusom nagrađuje korištenje višekratnih torbi Priroda me voli Konzum i ove godine provodi kampanju Jedna manje, kojom potiče

Read More...
Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Još 1998. godine Dukat je lansirao prvi funkcionalni proizvod za jačanje imuniteta na domaćem tržištu. Istovremeno s tim Dukat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design