Natječajem za sadnju drveća u gradovima započelo ovogodišnje izdanje projekta Od izvora do mora

In Ekologija
Od izvora do mora

Objavom natječaja na koji se mogu prijaviti svi gradovi u Hrvatskoj započeo je ekološki projekt Coca-Cole, Konzuma i Jutarnjega lista Od izvora do mora. Uz promicanje zaštite vodnoga bogatstva Hrvatske i poticanje na primjereno odlaganje otpada, novost je ovogodišnjega izdanja projekta sadnja drveća u urbanim sredinama s ciljem smanjenja ispuštanja ugljikova dioksida i temperature zraka.

Projekt Od izvora do mora provodit će se u nekoliko faza, a prva je započela objavom natječaja koji traje mjesec dana, do 15. ožujka. Natječaj je objavljen na .

Pravo sudjelovanja na natječaju imaju svi gradovi koji žele pošumiti određene prostore na području svojega grada. Obveza prijavljenih gradova bit će da u razdoblju od 15. travnja do 31. svibnja organiziraju jednodnevnu akciju čišćenja u suradnji s mjesnim nevladinim udrugama i volonterima. Boduju se broj okupljenih volontera i količina prikupljenoga otpada, a tri najuspješnija grada podijelit će nagradni fond od 42.000 eura namijenjen kupnji sadnica drveća za urbano pošumljavanje. U dogovoru s pobjednicima akcije sadnje održat će se u jesenskim mjesecima, od rujna do studenoga, nakon čega će im biti dodijeljene i posebne plakete.

„Projekt Od izvora do mora pokrenuli smo 2018. godine, a o njegovoj važnosti govori i to što se svake godine povećava broj partnera u projektu. Nakon Jutarnjega lista pridružio nam se Konzum, a ove godine i Udruga gradova u RH, sve to uz podršku Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja te Fakulteta šumarstva i drvne tehnologije iz Zagreba. Kako bismo dodatno unaprijedili projekt i pratili trendove na području održivosti, odlučili smo ga proširiti na sadnju drveća u urbanim sredinama s ciljem smanjenja ispuštanja CO2 i temperature zraka u gradovima. Pozivamo gradove da se prijave na natječaj i time izravno doprinesu dugoročnoj kvaliteti života na svojemu području”, izjavio je Bruno Jelić, direktor Odjela za korporativne poslove i održivost u Coca-Coli HBC Adria.

Od izvora do mora dio je dugoročnoga sveobuhvatnog plana Svijet bez otpada, kojim se tvrtka Coca-Cola, među ostalim, obvezala da će do 2030. godine prikupiti i reciklirati količinu boca i limenka koja odgovara onoj koju stavlja na tržište, a da će udio recikliranih materijala u primarnoj ambalaži biti najmanje 50 posto. Također, do 2025. godine sva primarna ambalaža moći će se u potpunosti reciklirati. U proteklih 10 godina samo uporabom lakših boca Coca-Cola je smanjila ukupnu uporabu plastike za četvrtinu.

Foto: Marko Mrkonjić CROPIX

You may also read!

PEVEX

PEVEX otvorio novi prodajni centar u Poreču

PEVEX d.d., 1. hrvatski trgovački lanac, danas je kupcima otvorio 30. prodajni centar, u Poreču. Na gotovo 5.000 četvornih

Read More...
majdak

Uskoro CROAGRO, međunarodni sajam poljoprivrede, poljoopreme i mehanizacije i Sajmovi hrane i zdravog življenja

U zajedničkom terminu od 5. do 8. prosinca na Zagrebačkom velesajmu održat će se CROAGRO, međunarodni sajam poljoprivrede, poljoopreme

Read More...
ciber

Microsoft: 600 milijuna kibernetičkih napada dnevno

U novom godišnjem izvješću "Digitalna obrana" Microsoft je upozorio na zabrinjavajući rast kibernetičkih napada u svijetu te izvijestio da

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design