Nestlé objavio rezultate za prvu polovicu 2019. godine

In Tvrtke i tržišta
Nestle

Najveća prehrambena kompanija na svijetu u svom sjedištu u švicarskom Veveyu jutros je predstavila poslovne rezultate za prvih šest mjeseci ove godine.

To su: Organski rast od 3,6 %, s nastavkom snažnog stvarnog unutarnjeg rasta (RIG) od 2,6% i cijena od 1,0 %. Predvodnici povećanja rasta bili su SAD i Brazil. Zabilježen je rast ukupne prodaje za 3,5 % na 45,5 milijardi švicarskih franaka (u odnosu na 43.9 milijardi švicarskih franaka u prvih šest mjeseci 2018. godine). Neto akvizicije imale su pozitiva učinak od 1,1 % a razlika u tečaju smanjila je prodaju za 1,2 %. Interno usklađena profitna marža (UTOP) dostigla je 17,1 %, što je povećanje od 100 baznih poena. Profitna marža (TOP) povećala se za 90 baznih poena na 15,5 %. Usklađena zarada po dionici povećala se za 15,7 % u stalnoj valuti te za 14,6% u odnosu na CHF 2,13. Zarada po dionici smanjila se za 12,3 % na izvještenih 1,68 CHF, s obzirom na to da je prošlogodišnjem rezultatu u prilog išla prodaja američkog poslovanja slatkiša. Slobodan novčani tok povećao se za 40,4 % na 4,1 milijardu švicarskih franaka. Upravljanje portfeljem u potpunosti ide po planu. Dovršetak prodaje Nestlé segmenta Skin Health očekuje se u drugoj polovici 2019. godine po dogovorenoj cijeni od 10,2 milijarde švicarskih franaka. Strateška analiza poslovanja Herte je u tijeku i dovršetak se očekuje krajem 2019. godine. Potvrđene su smjernice za cijelu 2019. godinu. Očekuje se organski rast prodaje od oko 3,5 % te interno usklađenu profitnu maržu za cijelu godinu na razini od 17,5% ili više. Očekuje se organski rast zarade po dionici i stalnoj valuti i učinkovitosti kapitala.

Mark Schneider, glavni izvršni direktor Nestléa tom je prigodom izjavio: “Ohrabruju nas rezultati prve polovice godine te bilježimo napredak prema postizanju financijskih ciljevima koje smo postavili za 2020. godinu. Disciplinirano provođenje zadanih aktivnosti i brze inovacije doprinijeli su poboljšanju organskog rasta i profitabilnosti. Naš rast bazira se na širokim temeljima, a Sjedinjene Države kao naše najveće tržište postiže posebno dobre rezultate. Povećanje ulaganja u naše brendove u različitim kategorijama kao i u inovacije očito se isplati, što se odražava u snažnog zamahu segmenta PetCare te povratu na srednji jednoznamenkasti rast u segmentu kave. Lansiranje Starbucksa je do sada bilo iznimno uspješno i planiramo daljnja širenja i inovacije kako bismo u potpunosti iskoristili ovu jedinstvenu priliku koja je pred nama. Aktivno upravljanje portfeljem i dalje će oštriti naš strateški fokus i pozicioniranje kompanije u atraktivnim visoko rastućem poslovanju. Očito je da naš model stvaranja vrijednosti daje očekivane rezultate i podržavat će održivi profitabilni rast.”

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...
Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51posto privatnog sektora

Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51 posto privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design