Nestlé ostvario organski rast od 2,9 % u prvih šest mjeseci 2025. godine

In Tvrtke i tržišta
nestle

Kompanija Nestlé objavila je polugodišnje financijske rezultate. Tim povodom, Laurent Freixe, izvršni direktor kompanije Nestlé izjavio je: „Provodimo strategiju kojom želimo ubrzati poslovanje i prilagoditi se budućnosti. Ubrzavamo rast naših kategorija i poboljšavamo tržišni udio učinkovitijom izvedbom na tržištu i većim ulaganjima koja su moguća zahvaljujući stalnim naporima u povećanju operativne učinkovitosti.

Ove akcije već donose rezultate jer je u prvom polugodištu ostvaren rast na različitim tržištima i kategorijama, kao i robustan profitni rezultat. Tamo gdje ulažemo u ubrzanje rasta kategorija, rastemo četiri puta brže od Grupe, a naših šest globalnih inovacija (‘big bets’) ostvarilo je prodajni rezultat od preko 200 milijuna CHF u prvom polugodištu. U isto vrijeme bavimo se s naših 18 poslovnih jedinica koje slabo posluju i razlika između očekivanog i planiranog rasta na tržištu poboljšala se za trećinu. Poduzimamo i odlučne mjere za jačanje našeg poslovanja na širem području Kine (Greater China), a u našem segmentu vitamina, minerala i dodataka prehrani fokusiramo se na uspješne premium brendove.

Smjernice za 2025. godinu ostaju nepromijenjene uzimajući u obzir veće makroekonomske rizike i neizvjesnosti. Sigurni smo da će nam akcije za ubrzanje poslovanja i transformaciju pomoći da ostvarimo srednjoročne ciljeve rasta i profita.“

Ključni pokazatelji:
• Organski rast u prvih pola godine iznosi 2,9% od čega 0,2% dolazi iz realne interne stope rasta (RIG), a 2,7% iz cijena.

Operativni i strateški napredak:
• Zahvaljujući brzom lansiranju šest globalnih inovacija („big bets“) ostvarena je ukupna prodaja veća od 200 milijuna CHF u prvom polugodištu 2025.
• Plan uštede od 0,7 milijardi CHF u 2025. ostvaruje se prema planu, s više od 150 milijuna CHF koje su uključene u račun dobiti i gubitka za prvo polugodište, te dodatnih 350 milijuna CHF osiguranih za drugo polugodište.

Smjernice za 2025:
• Unatoč pojačanim izazovima, smjernice za 2025. ostaju nepromijenjene.
• U odnosu na 2024. godinu očekuje se bolji organski rast i njegovo jačanje do kraja godine zahvaljujući nastavku provođenja strategije rasta.

Nestlé u Hrvatskoj
Adriatic North Hub, kojeg čine Hrvatska, Bosna i Hercegovina i Slovenija, doprinio je poslovnim rezultatima kompanije Nestlé solidnim organskim rastom u gotovo svim kategorijama u prvih šest mjeseci 2025. godine.

“Naš je tim u Hrvatskoj odradio jako dobar posao. Uz ostvarivanje održivog rasta, koji se većinom temelji na volumenu i miksu proizvoda, te ulaganje u inovacije, nastavljamo doprinositi zajednici. Proveli smo brojne aktivnosti u sklopu inicijative Vrtim zdravi film, koja je dio globalne platforme Nestlé for Healthier Kids, kako bismo konkretnim savjetima, prijedlozima i jednostavnim receptima inspirirali roditelje da potaknu djecu da jedu zdravije i nutritivno kvalitetnije obroke. Nastavili smo pomagati onima kojima je pomoć potrebna – u prvih šest mjeseci u Hrvatskoj smo donirali 18 tona hrane. Drago nam je da kao kompanija, uz uspješno poslovanje, imamo priliku aktivno činiti dobro promicanjem zdravijih životnih navika posebno među djecom te pomaganjem zajednici u kojoj poslujemo,” rekao je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.

You may also read!

Makhtar Diop

Generalni direktor IFC-a Makhtar Diop u posjetu Hrvatskoj

Makhtar Diop, generalni direktor Međunarodne financijske korporacije (IFC), u posjetu je Hrvatskoj od 19. do 20. studenog 2025. kako

Read More...
Održano Vijeće ministara poljoprivrede i ribarstva u Bruxellesu

Održano Vijeće ministara poljoprivrede i ribarstva u Bruxellesu

U Bruxellesu u ponedjeljak, 17. studenog 2025., održan je sastanak Vijeća ministara poljoprivrede i ribarstva Europske unije, na kojem

Read More...
Wolt sklopio partnerstvo zahvaljujući kojem proširuje svoju ponudu za više od nekoliko tisuća proizvoda

Wolt sklopio partnerstvo zahvaljujući kojem proširuje svoju ponudu za više od nekoliko tisuća proizvoda

Partnerstvo Wolta i SPAR Hrvatska korisnicima omogućuje brzu, jednostavnu i praktičnu kupovinu namirnica i proizvoda za kućanstvo uz dostavu

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design