Nestlé u Novom normalnom – stabilna kompanija koja doprinosi zajednici

In Tvrtke i tržišta
Nestle

Nestlé članovi upravljačkog tima predstavili su dobre poslovne rezultate za Hrvatsku za prvi kvartal, nove trendove i inovacije u asortimanu, kao i odgovor kompanije na potrebe lokalne zajednice.

Poslovni rezultati kompanije Nestlé za prvi kvartal 2020. pokazuju organski rast od 4.3% i stvarni interni rast od 4.7% na globalnoj razini (prodaja 20.8 milijardi CHF), odnosno organski rast od 3.1% u Hrvatskoj (prodaja 8.2 milijuna CHF).

“Naša zadaća da poboljšamo kvalitetu života i doprinesemo zdravijoj budućnosti važnija je no ikad prije. Od našeg lanca opskrbe, preko naših tvornica, svakodnevno radimo kako bismo osigurali da i dalje zadovoljavamo prehrambene potrebe brojnih obitelji u ovim izazovnim vremenima. Poslovanje danas je znatno drugačije nego prije tri mjeseca – bilježi se veliki porast e-poslovanja, važnost blizine mjesta kupnje, kupnje postaju manje učestale, no veće uz visoku osjetljivost potrošača na cijene. To je smjer kojim ćemo se i mi voditi prilikom kreiranja asortimana i prodajnih planova.” – izjavio je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.

Zadnja istraživanja ponašanja potrošača u regiji pokazuju povećanje vremena koje se provodi s obitelji, veliki porast aktivnosti kuhanja uz koju se veže i korištenje svježih namirnica te priprema zdravijih obroka.

“Neprekidno radimo na tome da naši proizvodi budu još ukusniji, zdraviji i održivi za okoliš. U tom smjeru krenuli smo i s brojnim inovacijama u asortimanu. Ponosna sam što je 95% našeg MAGGI i THOMY asortimana danas bez konzervansa, umjetnih aroma i boja, uz dodatak morske soli te više povrća i cjelovitih žitarica. Hrvati vole kuhati i mi im želimo pomoći u pripremi ukusnih i hranjivih obroka, stoga smo lansirali veliku inovaciju „Magija okusa“, dodatak jelima s povrćem, bogatog punog okusa bez kompromisa te MAGGI BIO Bouilons organske kocke za kuhanje.” – izjavila je Renata Matusinović, izvršna direktorica kategorije hrane za tržište Jugoistočne Europe, najavljujući još mnoge inovacije u asortimanu za ovu godinu.

Sastavni dio poslovanja kompanije Nestlé je i briga za zaposlenike, lokalnu zajednicu i partnere, kako sada tako i za budućnost:

“Preuzeli smo na sebe obveze i dalje ostati uz hrvatsko društvo, kontinuirano podržavati njegov daljnji razvoj i napredak te u budućnosti poduzimati aktivnosti kako bismo očuvali i zaštitili resurse za buduće generacije” – izjavila je Neli Angelova, direktorica komunikacija za tržište Jugoistočne Europe, naglasivši kako kompanija nastavlja i sa značajnim ulaganjima resursa u edukaciju osovnoškolaca o pravilnoj prehrani i važnosti tjelesne aktivnosti, podršku boljoj zapošljivosti mladih te snažno kreće s inicijativama za očuvanje okoliša.

Nestlé je najavio velike ambicije za Hrvatsku: projekt Vrtim Zdravi Film, koji se bavi edukacijom mladih o pravilnoj prehrani, ove godine slavi desetu obljetnicu te je njegov cilj doseći ukupno 1.000 osnovnih škola, 70.000 učenika i 25.000 roditelja. Inicijativama za bolju zapošljivost mladih do 30 godina kroz edukacije poput Nestlé Summer’s Cool, programe prakse i pripravništva planira više od 500 mladih pripremiti za tržište rada, dok uz obavezu da do 2025 100% proizvoda ima ambalažu koja je reciklirana ili se može ponovo upotrijebiti kreće s lokalnim aktivnostima za podizanje svijesti o važnosti recikliranja.

„Nestlé treba djelovati kao StartUp te biti agilan, kontinuirano razvijati timove s poduzetničkim razmišljanjem i pokazati solidarnost s društvom u cjelini” – poručio je za kraj Laurentiu-Florin Dimitriu.

You may also read!

Makhtar Diop

Generalni direktor IFC-a Makhtar Diop u posjetu Hrvatskoj

Makhtar Diop, generalni direktor Međunarodne financijske korporacije (IFC), u posjetu je Hrvatskoj od 19. do 20. studenog 2025. kako

Read More...
Održano Vijeće ministara poljoprivrede i ribarstva u Bruxellesu

Održano Vijeće ministara poljoprivrede i ribarstva u Bruxellesu

U Bruxellesu u ponedjeljak, 17. studenog 2025., održan je sastanak Vijeća ministara poljoprivrede i ribarstva Europske unije, na kojem

Read More...
Wolt sklopio partnerstvo zahvaljujući kojem proširuje svoju ponudu za više od nekoliko tisuća proizvoda

Wolt sklopio partnerstvo zahvaljujući kojem proširuje svoju ponudu za više od nekoliko tisuća proizvoda

Partnerstvo Wolta i SPAR Hrvatska korisnicima omogućuje brzu, jednostavnu i praktičnu kupovinu namirnica i proizvoda za kućanstvo uz dostavu

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design