Nikada nije bilo važnije osigurati plasman domaćeg proizvoda

In Konferencije / savjetovanja
Nikada nije bilo važnije osigurati plasman domaćeg proizvoda

U Splitu održani sastanci lokalnih proizvođača, trgovaca i turizma Od mora i polja do police i stola.

Od mora i polja do police i stola, naziv je međusektorskog B2B sastanka strukovnih grupacija HGK – Županijske komore Split koji je jučer održan u splitskoj Komori. Na sastanku je sudjelovalo 30-ak predstavnika vodećih tvrtki Splitsko-dalmatinske županije iz prehrambeno-prerađivačke industrije te strukovnih grupacija ŽK Split iz sektora trgovine hranom i pićima, hotelijerstva, ugostiteljstva i putničkih agencija, s ciljem umrežavanja i intenzivnije komunikacije svih sudionika u lancu opskrbe hranom i pićima na domaćem tržištu.

„Poslovanje u uvjetima pandemije te izostanak turističke potrošnje potaknuli su jače okretanje domaćim proizvođačima hrane i pića te smo ovim skupom željeli intenzivirati suradnju i putem direktnih razgovora čvršće povezati tri sektora uključena u proizvodnju i plasman domaće hrane i pića – proizvođače, trgovce te turističke djelatnike”, rekao je predsjednik HGK – Županijske komore Split Joze Tomaš.

Tomaš je također naglasio da je jačanje domaće proizvodnje i podizanje svijesti o sigurnosti i kvaliteti hrvatskih proizvoda, jedna od temeljnih i najprepoznatljivijih aktivnosti HGK, koju godinama provodi putem brojnih akcija od koji su Kupujmo hrvatsko i projekt označavanja znakovima Izvorno hrvatsko i Hrvatska kvaliteta među najpoznatijima.

Predsjednik Strukovne grupacije prehrambeno-prerađivačke industrije ŽK Split Paško Šuto istaknuo je da je potrebno jačati lokalne proizvođače na način da ih se poveže s lokalnim potrošačima, kao i da domaći trgovački lanci, hoteli i ugostitelji prepoznaju kvalitetu i prednosti domaćih proizvoda i plasiraju ih u što većoj mjeri.

Dario Mamić iz Tommyja je naveo da trgovački lanac Tommy surađuje s gotovo svim značajnim domaćim proizvođačima te da to namjerava raditi i dalje. „U ukupnom asortimanu zastupljenost domaćih proizvoda je preko 70%, a u nekim kategorijama, poput svježih proizvoda, voća i povrća ona je stopostotna. Naša je strateška orijentacija stimulacija domaće proizvodnje i poticanje domaćeg gospodarstva, pri čemu također očekujemo da domaća proizvodnja bude bolje organizirana, konkurentna i da ponudi kvalitetan proizvod u dovoljnim količinama”, rekao je Mamić.

Mesna industrija Braća Pivac u Slavoniji ima u kooperaciji oko 150.000 svinja i oko 10.000 junadi te njihov svježi i finalni proizvod potječe dobrim dijelom od domaćih proizvođača. „Naš dalmatinski pršut ima preko 70 posto udjela domaće sirovine, od koje su najvećim dijelom i ostali naši delikatesni proizvodi te nam je želja da ih osim kroz naše maloprodajne lance u većoj mjeri ponudimo u našim hotelima i restoranima, čijim smo se potrebama spremni prilagoditi”, rekla je Elena Perković-Paloš iz Grupacije Pivac.
Koliko je ova inicijativa važna i za turistički sektor posvjedočio je i predsjednik Strukovne grupacije putničkih agencija Dragan Kostadinović, budući da moderni turizam općenito teži lokalnom i izvornom pa tako i po pitanju hrane, kao i predstavnica splitskog Radisson Blu hotela Katarina Banić.

Predstavnicima turističkog sektora i trgovcima hranom i pićima svoju su ponudu na skupu predstavile pršutane, proizvođači mesa i prerađevina, predstavnici ribarstva, marikulture i ribljih prerađevina, pekari i proizvođači mliječnih proizvoda, maslinova ulja, proizvoda od voća i povrća te proizvođači vina i jakih alkoholnih pića.

Današnji sastanak treći je B2B skup koji je posljednjih mjeseci organizirala ŽK Split s ciljem jačeg povezivanja kompatibilnih gospodarskih sektora. Ova pozitivna inicijativa, koju su pozdravili predstavnici proizvođača, trgovaca i turističkog sektora, svakako će se nastaviti i ubuduće, uzimajući u obzir specifičnosti malih i velikih proizvođača, kao i razliku između kanala prodaje, odnosno trgovina i sustava HoReCa.

You may also read!

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design