Njemački potrošači i dalje spremni trošiti – zasad

In Potrošači
potrosac

Njemački potrošači još su raspoloženi za potrošnju ali bi u siječnju mogli malo rjeđe posezati za novčanicima, pokazalo je u petak mjesečno istraživanje marketinške agencije GfK.

Indeks raspoloženja njemačkih potrošača za siječanj blago je pao, za 0,1 bod, na 9,6 bodova. Izvješće iz prethodnog mjeseca pokazalo je njegov rast za 0,1 bod.

„U sve burnijem gospodarskom okruženju sklonost kupnji stabilizirajući je faktor na kraju godine. To je dobra vijest za trgovce“, rekao je Rolf Buerkl iz GfK-a.

Naziru se ipak prve naznake problema. Raspoloženje prigušuju neizvjesnost zbog međunarodnih trgovinskih sukoba i špekulacije o negativnim kamatnim stopama za privatne investitore.

Negativne kamatne stope značile bi da bi štediše morale plaćati bankama za držanje depozita a ne obrnuto, tumači dpa.

„To će utjecati na budžete potrošača. Ljudi se boje da će kaznene kamatne stope za privatne klijente biti uvedene svima”, tumači Buerkl.

Zbog rasprave o negativnim kamatnjacima indeks sklonosti štednji spustio se na rekordno niska minus 74 boda. Snižena su i očekivanja primanja, na najnižu razinu u sedam godina, iskazana vrijednošću indeksa od 35 bodova.

Odlučujući čimbenik u idućoj godini bit će stabilnost zaposlenosti. “Bude li sačuvana, potrošnja će biti dobra potpora gospodarstvu i u sljedećoj godini, tumači analitičar GfK-a. (H)

You may also read!

Šime Erlić

Predstavljen IPCEI-CIS: Infobip sudjeluje na projektu koji će Europi povećati globalnu konkurentnost

U zagrebačkom Infobipovom kampusu danas je službeno pokrenut IPCEI-CIS "Next Generation Cloud Infrastructure and Services", projekt globalne komunikacijske platforme

Read More...
Telemach

Telefoniranje i surfanje za samo 1 euro mjesečno? Moguće je, a evo i kako!

Dok troškovi života rastu, a cijene proizvoda i usluga nerijetko šokiraju kupce, Telemach okreće ploču - telefoniranje i surfanje

Read More...
METRO Hrvatska

METRO Hrvatska i Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela sklopili strateško partnerstvo za razvoj gourmet authentic hotela

METRO Hrvatska i Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela sklopili su strateško partnerstvo s ciljem jačanja kvalitete i konkurentnosti

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design