Nova menadžerska pojačanja za novi rast

In Karijere
atlantic grupa

Posljednje dvije godine Atlantic je dezinvestirao manje i non-core segmente poslovanja te nastavlja s jačanjem i širenjem core djelatnosti, dominantno u industriji hrane i pića, a kao menadžerska pojačanja dovodi Marka Njavru iz Molson Coorsa i Slađanu Bastašić iz Coca Cole.

S početkom ožujka Atlantic Grupi se, nastavno na osnovnu stratešku viziju jačanja temelja poslovanja i razvoja novih poslovnih prilika, pridružuju značajna menadžerska pojačanja.

Marko Njavro
Marko Njavro

Marko Njavro novi čelni čovjek Štarka sa sjedištem u Beogradu
Marko Njavro u sustav Atlantic Grupe dolazi s mjesta regionalnog predsjednika u tvrtki Molson Coors Brewing za tržišta Slovenije, Hrvatske i BiH (u čijem je sastavu i hrvatski lider Zagrebačka pivovara), s ukupnim godišnjim prihodom od gotovo 200 milijuna eura. Riječ je o stručnjaku iza kojeg stoji 18 godina iskustva i rezultata u industriji robe široke potrošnje s relevantnim međunarodnim referencama. Marko je bio i glavni direktor Molson Coorsa u Bugarskoj, direktor marketinga u Rumunjskoj, a prethodno je bio na čelu grupnog marketinga za brendove Stella Artois, Beck’s, Lowenbrau, Hoegarden i Leffe za devet tržišta srednje i istočne Europe sa sjedištem u Pragu, te marketing menadžer za Ožujsko pivo. Na poziciji glavnog direktora strateškog poslovnog područja (SPP) Slatko i slano kreće s liderskih pozicija u konditorskoj industriji na tržištu Srbije (Najlepše želje, Bananica) te regionalnog lidera u kategoriji Snacka (Smoki, Prima), s ozbiljnim ambicijama za jačanje pozicija u regiji te širenje na nova tržišta.

Slađana Bastašić
Slađana Bastašić

Slađana Bastašić nova šefica distribucije u Hrvatskoj
Na mjesto glavne direktorice strateškog distribucijskog područja (SDP) Hrvatska dolazi Slađana Bastašić, koja se menadžerskom timu Atlantic Grupe pridružuje s pozicije direktora za komercijalnu izvrsnost u kompaniji Coca Cola HBC. Slađana dolazi s više od deset godina menadžerskog iskustva u području prodaje u Coca Coli gdje je impresivne rezultate ostvarila upravo na hrvatskom tržištu. Dodatan impuls rastućem fokusu na potrošača unutar sustava Atlantic Grupe Slađana će moći pružiti između ostaloga zahvaljujući i radnom iskustvu u agenciji za istraživanje tržišta GfK, koje je prethodilo uspješnoj karijeri u Coca Coli.

Slaven Romac
Slaven Romac

Slaven Romac novi glavni direktor SPP Pića
Dosadašnji glavni direktor SDP Hrvatska Slaven Romac preuzima poziciju glavnog direktora SPP Pića, s renomiranim brendovima Cedevita, Cockta i Kala. Slaven je tijekom posljednjih pet godina transformirao način rada i značajno unaprijedio rezultat SDP Hrvatska, a na novu poziciju dolazi s odličnim poznavanjem tržišta na kojima Atlantic posluje, jednako kao i najboljih svjetskih praksi u području poslovanja s bezalkoholnim pićima stečenim kroz bogati menadžerski staž u kompaniji Coca Cola HBC.

Zvonimir Brekalo, dosadašnji glavni direktor SPP Pića te Matjaž Vodopivec, dosadašnji glavni direktor SPP Slatko i slano nasljednicima ostavljaju stabilne i uspješne biznise, a sami preuzimaju nove strateške pozicije koje ciljaju na značajan novi rast.

Zvonimir Brekalo preuzima poziciju starijeg izvršnog direktora za Privatne robne marke, a glavni će mu cilj na novoj funkciji biti prodaja privatnih robnih marki za maloprodajne i hotelske lance koristeći slobodne proizvodne kapacitete u sustavu Atlantic Grupe. Matjaž Vodopivec preuzima poziciju direktora tržišta Poljske, koje je u Argeti definirano kao prioritetno tržište za rast, a glavna će mu odgovornost biti razvoj održivog poslovnog modela i distribucijskih kapaciteta za Argetu.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design