Noviteti iz dm-ove ponude oduševili okupljene na najvećem dm beauty breaku

In Brandovi
dm beauty

U utorak 26. ožujka na dm beauty breaku, dm-ovom tradicionalnom beauty događanju, predstavljeni su brojni noviteti i trendovi iz svijeta ljepote. Na do sada najvećoj dm-ovoj proslavi ljepote, gosti su imali priliku isprobati nove proizvode te uživati u iznenađenjima koja su za njih pripremili dm i partneri.

dm beauty break ove je godine inspiraciju pronašao u raskoši tekstura i boja neukroćene prirode. U prirodnu temu savršeno su se uklopili proizvodi korejske kozmetike brenda beauty of joseon, koji su odnedavno dostupni u prodavaonicama dm-a i dm online shopu, a koji kombiniraju tradicionalnu korejsku holističku medicinu s biljnim sastojcima.

Snagu prirode pretočenu u skincare proizvode predstavio je brend Hvaroma, čiji su proizvodi temeljeni na cvjetovima smilja, zaštitnom znaku otoka Hvara, a posebno je mjesto zauzela i dm-ova vlastita marka alverde, koja je već 35 godina sinonim za prirodnu kozmetiku.

„Raduje nas što nam je dugogodišnja suradnja s partnerima omogućila da na četvrtom dm beauty breaku predstavimo nove proizvode i vrhunske brendove koji će obilježiti razdoblje pred nama. Još jednom smo potvrdili da, bez obzira na to govorimo li o skincareu, make-upu ili proizvodima za njegu i oblikovanje kose, uz dm kupci uvijek mogu računati na kvalitetu dostupnu svima. Izrazito smo ponosni što se upravo u tome ističu proizvodi dm marke alverde i Balea, koji su već niz godina omiljeni brojnim kupcima“, istaknula je Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.

U dm beauty breaku po prvi su put uživali i kupci koji su doznali koje ih novosti očekuju u prodavaonicama dm-a i dm online shopu te koji će trendovi obilježiti proljetnu i ljetnu sezonu. One mlađe među njima oduševila je nova linija Olival Routeen, posebno prilagođena koži tinejdžera i mladih, a isprobali su i proizvode brendova za njegu kože Byphasse, Equilibra, Melem i SKIN1004.

Ljubiteljicama dekorativne kozmetike posebno su se svidjele nove tekuće konture i rumenila brenda Aura, dok su svi gosti rado isprobali i dodatke prehrani gaia naturelle, sokove Pulse Shake, proizvode za oralnu higijenu BlanX te proizvode za oblikovanje i stiliziranje kose Remington.

dm je pripremio brojna iznenađenja, pa su se tako gosti mogli opustiti uz zvučnu kupku s gongovima koja potiče energetsko uravnoteženje te upoznati drevnu umjetničku praksu točkanje mandale koja simbolizira harmoniju sa svemirom.

Vrhunac večeri posvećene ravnoteži prirode i svijeta ljepote bio je koncert Vesne Pisarović uz čije su najveće hitove uživali brojni poznati gosti i influenceri među kojima su bili i Dora Martinović (ex. Predojević), Renata Sopek, Martina Vuletić, Marco Cuccurin i Damir Kedžo.

You may also read!

Predstavljena Hrok ESG platforma razvijena u suradnji s bankama

Predstavljena Hrok ESG platforma razvijena u suradnji s bankama

U Zagrebu je danas predstavljena ESG platforma koju je razvio Hrok u suradnji s vodećim bankama u Hrvatskoj. Na

Read More...
Jedna manje

Konzum nastavlja s kampanjom „Jedna manje“ čiji je cilj smanjenje plastičnog otpada

Konzumova kampanja „Jedna manje“, koja za cilj ima promociju korištenja višekratnih ekoloških torbi za kupnju i smanjenja plastičnog otpada

Read More...
šuma hrane komunlac

U Koprivnici posađena najveća šuma hrane u Hrvatskoj

Svjetska organizacija za zaštitu prirode WWF danas je u suradnji s Gradom Koprivnica i njihovim komunalnim poduzećem Komunalac posadila

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design