Odgovorno druženje uz Heineken kako bi omiljeni kafići ostali otvoreni

In Zdravlje
vizual

„Back to the Bars“ naziv je nove Heinekenove® oglašivačke kampanje s krovnom porukom o odgovornom druženju #socialiseresponsibly da kafići ostanu otvoreni.

Globalnom kampanjom, koja ujedinjuje sve zemlje u kojima se pije Heineken®, ovaj poznati pivski brend nastoji pomoći svojim partnerima kafićima, barovima i restoranima da ostanu otvoreni, podsjećajući goste da je odgovorno druženje jedini način koji će omogućiti uživanje na omiljenim mjestima za izlazak i u vrijeme pandemije koronavirusa. Situacije na koje smo navikli, poput djeljenja hrane ili prisnog pozdravljanja, moramo na neko vrijeme zaboraviti no, omiljeno je pivo uvijek tu i spaja nas u druženju.

Zanimljiv i aktualan reklamni spot najinternacionalnijeg pivskog brenda na šaljiv način prepoznaje nezgodne situacije u kojima se nalazimo zbog aktivnih mjera i preporuka te ih istovremeno uklapa u život u „novom normalnom“. Poruke o odgovornom druženju viđat će se i u drugim oglasnim formatima te na društvenim mrežama. Uz to, Heineken® će u partnerskim kafićima i barovima raznim komunikacijskim materijalima podsjećati goste na pridržavanje osnovnih pravila higijene i sigurnog razmaka, a sve kako bi mjesta za izlazak ostala otvorena.

„Ugostiteljstvo daje živost i dušu našim gradovima i selima. Kafići, barovi i restorani važni su za druženja s prijateljima i obitelji, za opuštanje i uživanje, te su uistinu neizostavni dio naše svakodnevnice i bitan dio gospodarstva. Da bi zaista mogli nastaviti uživati i održati ih otvorenima, svi se trebamo pridržavati pravila odgovornog ponašanja i druženja. Heineken® i na globalnoj i na lokalnoj razini ulaže iznimne napore da pomogne svojim partnerima kako bi nastavili raditi te kako bi potrošači i dalje mogli bezbrižno uživati u svom omiljenom pivu“, poručio je Filip Rabuzin, direktor marketinga u HEINEKEN Hrvatska.

Ovo je tek jedna od aktivnosti kojima kompanija HEINEKEN Hrvatska u ovo izazovno vrijeme nastoji pomoći ugostiteljima u Hrvatskoj. Romina Ivančić, direktorica Sektora prodaje HEINEKENA Hrvatska, dodala je: „Trudimo se pružiti podršku našim partnerima na različite načine. Završetak lockdowna i povratak u kafiće i barove proslavili smo zajedno time što je svaki ugostitelj partner HEINEKENA Hrvatska dobio na poklon besplatnu novu bačvu ili gajbu mnogima omiljenog piva. Educirali smo prodajne predstavnike kako bi se mogli prilagoditi novim uvjetima rada na terenu i svojim znanjem pomoći ugostiteljima. Na svojoj web stranici donosimo razne korisne savjete, preporuke i informacije važne ugostiteljima u vrijeme pandemije, primjerice, kako održavati higijenu u lokalu, kako bolje rukovati opremom pa sve do toga kako digitalizirati poslovanje. S našim partnerom Raiffeisenbank Hrvatska dogovorili smo posebno niske naknade za korištenje POS uređaja, kako bi ugostitelji mogli unaprijediti i ubrzati plaćanja. Uskoro planiramo osigurati još neka rješenja koja će im uvelike pomoći u podizanju razine kvalitete rada i boljem kontaktu s gostima.“

You may also read!

Prvi gospodarski forum s Kosovom u RH: Hrvatski proizvodi dobro kotiraju na kosovskom tržištu

Prvi gospodarski forum s Kosovom u RH: Hrvatski proizvodi dobro kotiraju na kosovskom tržištu

Hrvatska s Kosovom ostvaruje suficit u trgovinskoj razmjeni, što je rezultat visoke potražnje za hrvatskim proizvodima, posebno u sektorima

Read More...
turizam

Tri Aminess kampa među najboljima u Europi po izboru ADAC-a

Čak tri Aminess kampa ušla su u prestižni ADAC Superplatz 2025., koji njemački autoklub dodjeljuje najboljim europskim kampovima. Ovo

Read More...
Predstavnici Texo Moliora i PBZ tim

Texo Molior novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design