Održan Desperados party

In Brandovi
Desperados party

Heineken party, koji se održao u već nekoliko godina zatvorenom restoranu na zagrebačkom Glavnom željezničkom kolodvoru, obilježio je lansiranje međunarodnog brenda Desperados. Odrasli potrošači sada mogu uživati u prvom pivu na svijetu začinjenom tekilom – pomalo neočekivanoj i neobičnoj, ali vrlo osvježavajućoj kombinaciji.

Identitet brenda utjelovljuje slavljenički duh, odvažnost i spontanost. Uz prepoznatljiv simbol agave i jarke boje za veću uočljivost, Desperados sada još bolje odašilje svoju glavnu poruku: MI SMO PARTY (#WeAreTheParty).

Kako bi pokazao filozofiju brenda, HEINEKEN Hrvatska je, kao kompanija koja proizvodi i puni Desperados, organizirao je party na neočekivanoj lokaciji i u neobičnom ambijentu. Brojni gosti, uključujući Remi, Nereda i Stoku, uživali su u izvrsnoj glazbi i cool, osvježavajućem pivu začinjenom tekilom, koje ima iznenađujuće sladak okus. Budući da HEINEKEN Hrvatska aktivno promiče odgovorno i umjereno uživanje u svojim proizvodima, partijaneri su na raspolaganju imali i vodu kako bi se hidratizirali te mogli dulje zabavljati.

„S novopredstavljenim Desperadosom potičemo duh zabave. Brend odražava veselu osobnost, energiju i osebujnost te će uzdrmati tradicionalno tržište piva. Drago mi je da je takav izniman proizvod prisutan i u Hrvatskoj“, rekao je Filip Rabuzin, direktor marketinga u kompaniji HEINEKEN Hrvatska.

You may also read!

kupci-maloprodaja-shopp

Inspektori u 490 nadzora zatekli povrede odluke o ograničavanju cijena

Tržišna inspekcija Državnog inspektorata od 7. veljače do 4. travnja obavila je 1.819 nadzora primjene Vladine odluke o ograničavanju

Read More...
IKEA predstavlja novo izdanje legendarne STOCKHOLM kolekcije

IKEA predstavlja novo izdanje legendarne STOCKHOLM kolekcije

Obilježavajući 40. godišnjicu legendarne STOCKHOLM kolekcije, IKEA predstavlja njezino novo izdanje za 2025. Kolekcija se sastoji od 96 pomno

Read More...
Dalibor Kratohvil

HOK traži izmjene Zakona o obveznom zdravstvenom osiguranju u korist obrtnika i radnika

Hrvatska obrtnička komora ponovno je ukazala na probleme s kojima se u poslovanju, a vezano za zdravstveno osiguranje susreću

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design