U petak 6. prosinca 2024. u Hotelu Antunović, održan je Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom u organizaciji Janus Global d.o.o.
Cilj Poslovnog Foruma Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom je promicanje struke, najboljih poslovnih praksi, praktičnih znanja i vještina, trendova, te podizanja svijesti o adaptabilnosti u poslovanju i globalnoj dinamici koja nam donosi budućnost. Posebno je za naglasiti dobro druženje, razmjena ideja i stvaranje potencijalnih poslovnih prilika.
Cilj Poslovnog Foruma Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom je – ostvaren
Okupili smo poslovne stručnjake, menadžere, poslovne konzultante koji su podijelili s nama najbolje poslovne prakse o vođenju i upravljanju poslovanjem na domaćem, regionalnom i globalnom tržištu.
U panelima, izvrsnost u nabavi i održivost u poslovanju, lanac opskrbe, category management future i maloprodaja, uloga edukacije u poslovanju, naši panelisti istaknuli su dragocjena iskustva, retrospektivu razvoja poslovanja kroz godine, trendove i primjene najbolje prakse u budućnosti.
Izvrsnost u nabavi
U panelu izvrsnosti u nabavi Vali Marszalek, Forvis Mazars, svojom energijom i znanjem donijela nam je važne spoznaje o održivom poslovanju, te što donosi nova CSDDD direktiva. Povezanost s dobavljačima, razvoj i uspostava identificiranje i upravljanje rizicima u poslovanju. Važnost edukacija svih ključnih zaposlenika, od najvišeg menadžmenta do profesionalaca u nabavi, te kako osvijestiti ključne točke održivog poslovanja u procesima i približiti jednostavnost razumijevanja i dugoročne dobrobiti održivog poslovanja. Marina Gulin Ivanišević direktorica Vitapur, Hrvatska i Bosna i Hercegovina istaknula je važnost digitalne transformacije, donošenja odluka na temelju analiza, predikcija na bazi podatka s važnim naglaskom na unaprjeđenje timova u cilju adaptabilnosti kao ključa poslovanja u skladu s vremenom i promjenama na tržištu.
Nadalje, dodavanje personaliziranog pristupa krajnjem potrošaču biti će odlučujuć u modernom poslovanju.
Petar Krznar, direktor u Hahn Automation, donio nam je uvid u potrebe za visokom tehnologijom, digitalnom akceleracijom, primjenjivim znanjima, te konkretnim poslovnim vještinama u visokotehnološkom businessu kojim Petar upravlja. Nadalje, Petar nam je prezentirao na konkretnom primjeru važnost disperzije poslovnog rizika, fleksibilnost, te kako ponuditi tržištu inovaciju, tehnološku vrijednost, diferencijaciju koja ne osigurava samo opstanak poslovanja nego rast, razvoj i know-how konkurentnost.
Filip Krapić nam je prezentirao kako se ENNA Logic d.o.o. priprema za eru Rijeka Gatewaya i što znači upravljati financijama u lancu opskrbe. Filip nam je donio konkretne brojke, činjenice i prilike, te značaj ovoga vrijednog projekta.
Edukacija u poslovanju
Kristina Šorić je moderirala panel o edukaciji u poslovanju, a panelisti su bili Vali Marszalek, Petar Krznar i Ivan Krkoč. Panel je započeo s istraživanjem kojeg je proveo Educa portal, a rezultate nam je izložio Ivan. Zanimljivo je bilo čuti da su edukacije potaknute i od top managementa, ali i od strane samih zaposlenika. Ivan nam je dao i zanimljiv podatak da sve više ljudi doživljava prekvalifikaciju kao nešto normalno i dobro za osoban razvoj. Vali je podijelila svoje iskustvo iz edukacije klijenata. Budući da je ona ESG konzultant, da bi pristupila klijentu, najprije organizira edukaciju. A prije toga razgovara s top managementom o tome koga treba pozvati na edukaciju. Zapravo, smatra da treba pozvati sve odjele iz kompanije, jer ESG zadire u sve sfere poslovanja. Kristina je uz moderiranje podijelila svoje iskustvo s nedavne edukacije koju je održala, a polaznici su bili zaposlenici kompanija čiji su vlasnici inozemne kompanije. Kod takvih se zaposlenika lako uočava kultura učenja i cjeloživotne edukacije. Iako vlasnici koji su globalne kompanije imaju svoja interna sveučilišta, zaposlenici se vole educirati i na vanjskim edukacijama, kako bi dobili uvide o tome što se događa izvan sustava. I najviše se vole educirati ako imaju priliku napredovati, pa se žele educirati o novoj poziciji unaprijed.
Category management future
U panelu Category management future s Dragom Munjizom, Marinom Gulin Ivanišević, Željkom Curićem, dobili smo vrijedan uvid i predviđanja kretanja poslovanja u trgovini, regionalno, globalno u maloprodaji i trendovima, te što nas čeka u FMCG sektoru u sljedećoj godini. Dugogodišnji top menadžer, konzultant, Drago Munjiza iz tvrtke Executive Interim Management EIM Adriatic Zagreb, zajednice koja njeguju znanja, donio je vrijedne zaključke, konkretne brojke, zaključke s tržišta FMCG sektora, zaključak ove godine, te trendove, predviđanja i očekivanja u 2025. godini. Željko Curić, Fortenova grupa d.d., uveo nas je u diskusiju o regionalnom razvoju i upravljanju procesima, o daljnjem razvoju digitalne transformacije, optimizacije procesa, te kontinuiranog unaprjeđenja učinkovitog upravljanja kategorijama na zadovoljstvo tržišta i potrošača.
Marina Gulin Ivanišević ističe važnost strateškog i učinkovitog upravljanje asortimanom, agilnost i kreativnost, kako umanjiti rizike i izazove u lancu opskrbe. Nadalje, govorila je o razumijevanju kupaca, zadovoljstvu kupaca kvalitetom, asortimanom i uslugom kojom se Vitapur diferencira na regionalnom tržištu.
Naši panelisti dali su nam važan uvid u moderno poslovanje, stoga zahvaljujemo što su s nama podijelili vrijedna znanja i poslovna iskustva.
Sudionici Poslovnog Foruma Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom, aktivno su sudjelovali u diskusiji. Veliko hvala na doprinosu, entuzijazmu i energiji koju ste donijeli sa sobom.
Zahvala našim studentima i volonterima s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, Pauli Maras i Janu Mariću Cvijetinović.
Hvala svima koji su nas medijski podržali.
Okupljamo profesionalce stručnjake najboljih poslovnih praksi u cilju, Storytellinga sa svrhom.
Vidimo se do godine!