Održana završna konferencija projekta „Implementacija e.Standarda i daljnje unaprjeđenje sustava elektroničkih usluga“

In Konferencije / savjetovanja
Državni tajnik Bernard Gršić

Dana 30.11.2023. u Zagrebu u WESPA Business & Lounge centru održana je završna konferencija Projekta „Implementacija e.Standarda i daljnje unaprjeđenje sustava elektroničkih usluga“ Središnjeg državnog ureda za razvoj digitalnog društva.

Konferencija je održana povodom predstavljanja rezultata projekta i na njoj je sudjelovalo preko 100 uzvanika.

Bernard Gršić, državni tajnik Središnjeg državnog ureda za razvoj digitalnog društva u pozdravnom govoru istaknuo je kako je u današnje vrijeme nezamislivo funkcionirati bez e-Usluga, svih benefita koje nam one pružaju i načina na koje nam olakšavaju svakodnevicu.

„Korištenje e-Usluga omogućuje nam da brže i jednostavnije riješimo ono što nam je bitno, da ne moramo ići od šaltera do šaltera i šetati od institucije do institucije. Danas više od 1.860.000 naših građana koristi platformu e-Građani i taj broj kontinuirano raste. Upravo da bi sve e-Usluge bile standardizirane pokrenut je ovaj projekt jer sva tijela javnog sektora definirana Zakonom o državnoj informacijskoj infrastrukturi obvezna su pri razvoju novih i nadogradnjama postojećih e-Usluga osigurati korištenje standarda. e.Standard je skup smjernica kojima je Vlada Republike Hrvatske definirala politike za razvoj i upravljanje e-Uslugama. Njime su utvrđene aktivnosti i mjere kojima se osigurava jednoobraznost e-Usluga u Republici Hrvatskoj, njihova cjelovitost, pristupačnost i jednostavnost korištenja za samog korisnika“, istaknuo je državni tajnik Gršić te nastavio „Sam portal e-Građani već je nekoliko puta doživio redizajn kako bi se građanima olakšalo i pojednostavilo korištenje sustava, te je postao centralno mjesto u državi na kojem građani mogu dobiti sve relevantne informacije koje se tiču korištenja digitalnih javnih usluga i na kojem mogu pristupiti javnim digitalnim uslugama. Također, sustav e-Građani preko korisničkog pretinca omogućuje državi komunikaciju s građanima, a s druge strane omogućuje građanima da na jednom mjestu primaju sve relevantne obavijesti za sve svoje životne uloge. Tako danas imamo 105 e-usluga dostupnih našim građanima. Kada govorimo o prednostima sustava e-Građani, naš je cilj da e-Građani budu bolji, moderniji i da pružaju više usluga.“

Govoreći o samom projektu državni tajnik je posebno zahvalio svima koji su aktivno sudjelovali u njegovoj provedbi, posebno članovima projektnog tima Središnjeg državnog ureda za razvoj digitalnog društva, Državnoj geodetskoj upravi, Državnom zavodu za intelektualno vlasništvo, Ministarstvu zdravstva i Ministarstvu znanosti i obrazovanja.

„Ovim projektom željelo se ići korak dalje i kreirati informacijski sustav kroz koji će sve nove, ali i sve postojeće e-Usluge koje se nadograđuju, prolaziti sve faze e-Standarda. Projektom su nadograđene i tri usluge naših partnera: Registar prostornih jedinica kojeg vodi i održava Državna geodetska uprava, Prijava patenta i uporabnog modela koju vodi i održava Državni zavod za intelektualno vlasništvo, te Priznavanje inozemnih stručnih kvalifikacija za koju su nadležni Ministarstvo zdravstva i Ministarstvo znanosti i obrazovanja. Zajedničkim trudom i radom dobili smo 3 bolje e-Usluge i testirali informacijski sustav koji će služiti svim ostalim tijelima javne vlasti pri kreiranju njihovih e-Usluga.“ zaključio je Gršić.

Dejan Vukelić, voditelj projektnog tima u Središnjem državnom uredu za razvoj digitalnog društva, predstavio je projekt i zahvalio se na velikom odazivu na ovu konferenciju te posebno istaknuo partnere projekta (Ministarstvo zdravstva, Ministarstvo znanosti i obrazovanja, Državna geodetska uprava i Državni zavod za intelektualno vlasništvo) čiji su se predstavnici prisutnima također obratili prigodnim govorom.

Projekt je financiran iz Europskog socijalnog fonda u okviru Operativnog programa „Učinkoviti ljudski potencijali“ 2014.-2020, a ukupna vrijednost projekta iznosi 1.181.219,13 eura (8.899.895,50 kuna), dok su bespovratna sredstava: 1.181.219,13 eura (8.899.895,50 kuna). Razdoblje provedbe projekta je 28 mjeseci, od kolovoza 2021. do prosinca 2023.

You may also read!

Nestlé

Nestlé financijski izvještaj za 2023. bilježi stabilan organski rast od 7,2%

Mark Schneider, izvršni direktor kompanije Nestlé, izjavio je: „Dosad nezabilježena inflacija, do koje je došlo u posljednje dvije godine,

Read More...
Zahvaljujući donaciji PBZ grupe, Centar za odgoj i obrazovanje Zajezda dobio novo dječje igralište

Zahvaljujući donaciji PBZ grupe, Centar za odgoj i obrazovanje Zajezda dobio novo dječje igralište

Centar za odgoj i obrazovanje Zajezda dobio je donaciju u iznosu od 29.012,50 eura kojom je izgradio i opremio

Read More...
King Harmony

King Harmony osvojio srebro u kategoriji Najinovativnijeg sladoleda, Ledo nagrađen i za najbolje tehničko rješenje

Na godišnjoj konferenciji Međunarodnog udruženja proizvođača sladoleda, King Harmony osvojio je srebro u kategoriji Najinovativnijeg sladoleda, a Ledo je

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design