Online kupuje 44 posto hrvatskih građana

In Trgovina na malo
Booking.com pokreće BookingSuite App Store

Istraživanje agencije MediaNet o navikama hrvatskih građana u online kupovini pokazalo je da 44 posto njih koristi online naručivanje ili kupovinu putem web shopa, pri čemu je više koriste oni s višim stupnjem formalnog obrazovanja i žene, objavili su u četvrtak iz te agencije.

Prema istraživanju, 44 posto od ukupnog broja ispitanika koristi online naručivanje ili kupovinu putem web shopa u Hrvatskoj.

Takvoj kupovini skloniji su ispitanici s višim stupnjem formalnog obrazovanja, pa tako oni sa završenim fakultetom (VSS i više) u značajno većem broju kupuju online (63 posto) u odnosu na one sa srednjom školom (36 posto).

Udio ispitanika koji tvrde da kupuju/naručuju online putem web shopova značajno je viši u mlađim dobnim skupinama – od 18 do 30 te od 31 do 40 godina ih je 51 posto dok ih je u skupini od 61 i više godina tek 26 posto.

Kad je u pitanju radni status, istraživanje je pokazalo da je među učenicima i studentima te zaposlenima otprilike isti postotak onih koji kupuju i onih koje ne kupuju online.

Kod domaćica, nezaposlenih i osobito umirovljenika udio onih koji ne kupuju online je znatno veći – 75 posto ispitanih umirovljenika ne kupuje online.

Rezultati istraživanja su pokazali i da žene više kupuju/naručuju putem web shopova (61 posto) nego što to čine muškaraci (52 posto).

Prema kategorijama proizvoda i usluga najviše se naručuje odjeća i obuća (39 posto), namještaj i oprema za dom (26 posto) te multimedija (21posto).

U kupovini odjeće prednjače žene (47 posto), dok multimedijalne sadržaje i proizvode poput televizora, hi-fi opreme, telefona ili IT opreme značajno češće naručuju muškarci (31 posto).

Promatraju li se trgovine ili servisi putem čijih stranica ili aplikacija se najčešće naručuju online prema kategorijama proizvoda, onda u kategoriji hrane i kućanskih potrepština prednjači Konzum, u kojem kupuje 60 posto ispitanika.

U kategoriji odjeće i obuće top tri branda putem čijih stranica se naručuje su H&M (17 posto), Shooster (17 posto) i Zara (15 posto), u kategoriji namještaja i opreme za dom IKEA (50 posto), Emmezeta (28 posto) i Lesnina (28 posto).

Istraživanje je provedeno na uzorku od 1.000 ispitanika opće odrasle populacije Hrvatskoj u dobi od 18 do 74 godine.

Radi se o uzorku stratificiranom prema veličini županija i naselja unutar županija i reprezentativnom prema dobnim skupinama i spolu. Takav uzorak, kako pojašnjavaju, omogućava da se rezultati istraživanja mogu generalizirati na kompletnu odraslu populaciju Hrvatske u dobi od 18 do 74 godine, a standardna pogreška uzorka je plus/minus tri posto. (H)

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design