Orbico Grupa preuzela rumunjski Interbrands

In Strateški savezi
Roglic

Orbico Grupa je u ponedjeljak izvijestila da je postala većinski vlasnik rumunjske tvrtke Interbrands, u kojemu sada drži 60 posto udjela.

Orbico Grupa je s Holson Ltd potpisala ugovor o kupnji većinskog udjela vlasništva tvrtke Interbrands Marketing & Distribution, navodi se u priopćenju predsjednika Uprave Orbica Branka Roglića, uz napomenu da će se proces vršiti u nekoliko faza.

Orbico je, naime, sredinom siječnja preuzeo 25 posto udjela Interbrandsa, a prošli je tjedan, 4. srpnja realizirano preuzimanje preostalih 35 posto udjela, nakon odobrenja Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja i ispunjenja ostalih uvjeta ugovora o prodaji udjela.

“Orbico Grupa će u idućih 36 mjeseci ostati vlasnikom 60 posto, s manjinskim partnerom koji će držati 40 posto. Istekom 36 mjeseci Orbico će otkupiti i preostalih 40 posto te postati jedini vlasnik Interbrandsa”, ističe se u priopćenju.

Tom transakcijom, kako se navodi, Orbico na rumunjskom tržištu postaje vodeći distributer robe široke potrošnje, kozmetike i ostalih kategorija iz svoj asortimana.

Interbrands je vodeći distributer proizvoda strateških partnera u Rumunjskoj kao što su Philip Morris International, British American Tobacco, Procter&Gamble, Coty, Danone, Duracell, Fater, Nestle i drugih.

Prihod Interbrandsa je oko 200 millijuna eura, EBITDA oko 10 milijuna eura, a ima oko 2.000 zaposlenih. (H)

You may also read!

cagalj

Digitalizacija građevine: HGK najavila izradu smjernica za sektor

"Digitalna tranzicija predstavlja veliku priliku za građevinski sektor. Hrvatska ima dobar temelj kroz digitalizaciju javne uprave, ali zaostaje u

Read More...
Dalibor Kratohvil

Obrtnici trebaju primati punu mirovinu i bez naknade zaštititi svoje proizvode na EU razini

Hrvatska obrtnička komora uputila je u svibnju kroz postupak elektronskog savjetovanja svoje komentare na Nacrt Zakona o mirovinskom osiguranju

Read More...
hrana

Uvozna komponenta značajniji generator rasta cijena hrane od domaće proizvodnje

Odgovornost za rast cijena hrane i proizvoda široke potrošnje u Hrvatskoj nije moguće jednoznačno pripisati pojedinom dioniku u lancu

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design