Osnovano Udruženje sajamske i event industrije HGK

In Sajmovi i izložbe
Osnovano Udruženje sajamske i event industrije HGK

U Hrvatskoj gospodarskoj komori osnovano je Udruženje sajamske i event industrije iz kojeg poručuju kako žele osnažiti gospodarski razvoj tog sektora te aktivno sudjelovati u donošenju institucionalnih odluka koje se tiču njihove industrije.

Također žele urediti taksonomiju oblika sajmova i terminski uskladiti nacionalni kalendar sajmova kako bi se izbjeglo preklapanje sadržaja.

„Osnivanje ovog Udruženja nastalo je na inicijativu vodećih domaćih organizatora sajmova koji su među najpogođenijim subjektima u pandemiji koronavirusa. Povratak na staro normalno zahtijevat će dosta truda i napora unutar struke, a zajedno ćemo to lakše ostvariti“, izjavio je potpredsjednik HGK za trgovinu i financijske institucije Josip Zaher.

Za predsjednicu Udruženja izabrana je direktorica Zagrebačkog Velesajma Dina Tomšić, a za njenog zamjenika Milan Šangulin, direktor Biograd Boat Showa.

Tomšić je istaknula kako su sajmovi, unatoč trenutno smanjenim marketinškim budžetima tvrtki, prilika za potvrdu statusa na tržištu, ali i za pronalazak novih tržišta na kojem bi mogle plasirati svoj proizvod ili uslugu. „Usprkos sveprisutnim internet modelima komuniciranja i prodaje, sajam kao direktni marketing, kojeg karakterizira komunikacija licem u lice, ostaje i dalje vodeći element koji bitno doprinosi lancu prodaje“, poručila je Tomšić, dodavši kako su mnoge države uključile sajamsku djelatnost u sustav financijskih potpora tijekom pandemije jer time potiču razvoj cijelog lanca industrija u post-korona razdoblju.

Naime, vrednovanje ukupnog gospodarskog učinka ove djelatnosti na regionalnoj i nacionalnoj razini uključuje i značajne vrijednosti povećanja induciranog prihoda MICE sektora (engl. meetings, incentives, conferences, exhibitions) na koji se naslanjaju prometi, maloprodaja i marketinške aktivnosti niza drugih djelatnosti.

Iz Udruženja ističu kako je umrežavanje suština svake sajamske priče te da je na organizatorima danas puno veća uloga nego prije jer, uz dobru organizaciju i snažnu promociju, moraju organizirati i dodatan sadržaj u vidu B2B razgovora, panela, zabavnih i drugih pratećih sadržaja. Ukratko, tržište traži kompletnu priču, s glavom i repom, uvezanu u jednu harmoničnu cjelinu, a suradnjom u sklopu Udruženja, domaći organizatori sajmova i evenata lakše će pratiti te trendove.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design