Pemo i Lonia postaju Studenac

In Strateški savezi
Studenac

Maloprodajni lanac Studenac u srijedu je izvijestio da je započela završna integracija preuzetih Pemo i Lonia prodavaonica u mrežu Studenca, koja bi trebala trajati do ožujka iduće godine.

Proces uključuje preuređenje i vizualno usklađivanje prodavaonica s identitetom Studenca (rebranding) te finalno usklađivanje internih procesa.

Do kraja ove godine sve će prodavaonice Pema te više od polovice prodavaonica Lonije postati dio Studenca, a potpuna integracija svih Lonijinih prodavaonica bit će završena do ožujka sljedeće godine, najavljuje se u priopćenju.

Predsjednik Uprave Studenca Michal Senczuk u izjavi podsjeća da su trgovačke lance Pemo i Lonia preuzeli sredinom ove godine, a završna faza integracije trajat će do ožujka 2023. godine.

Cilj im je, kako je rekao, sačuvati postojeće vrijednosti tih lanaca, ali i obogatiti ih svim vrijednostima Studenca.

“Preuzimanje ova dva trgovačka lanca od iznimne je strateške važnosti za jačanje liderskog položaja Studenca te prilika da naš jedinstveni proximity format i ponudu učinimo još dostupnijima našim kupcima”, istaknuo je Senczuk.

Preuzimanjem trgovačkih lanaca Pema i Lonije s više od 300 prodavaonica Studenac je, kako se navodi u priopćenju, dodatno učvrstio svoj položaj na dubrovačkom području i u Zagrebu, ali i u Bjelovarsko-bilogorskoj, Brodsko-posavskoj, Koprivničko-križevačkoj, Požeško-slavonskoj, Sisačko-moslavačkoj, Varaždinskoj te Zagrebačkoj županiji.

Osim internih integracijskih procesa i prilagodbe čak 1700 zaposlenika, završna faza tranzicije Pema i Lonije uključuje i preuređenje i rebranding svih zagrebačkih prodavaonica s dodatnim sadržajima poput, primjerice ‘to go’ ponude i pekare unutar prodavaonica.

Prodavaonice u ostalim županijama za početak će, kako se najavljuje, biti samo rebrandirane, a u kasnijoj se fazi također planira preuređenje.

Akvizicije su, uz organski rast, važan dio poslovne strategije Studenca, istaknuli su iz tog trgovačkog lanca, podsjećajući da su već prethodno preuzeli i uspješno integrirali lance Istarski supermarketi, Bure, Sonik, Kordun i Duravit.

Po podacima iz priopćenja, Studenac trenutno zapošljava više od 5500 djelatnika, ima gotovo 1100 prodavaonica te je među vodećim maloprodajnim lancima u Hrvatskoj. (H)

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design